728 x 90

قتل عام 67,

دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷ - برلین - میدان براندنبورگ

-

دادخواهی شهیدان قتل‌عام 67 - برلین - میدان براندنبورگ
دادخواهی شهیدان قتل‌عام 67 - برلین - میدان براندنبورگ
گرامیداشت 30000 زندانی سربدار در قتل‌عام 67 - فراخوان به محاکمه سران رژیم به‌خاطر جنایت علیه بشریت
 
همزمان با گسترش جنبش دادخواهی قتل‌عام 67، روز 4 شنبه اول مهر 95 در مرکز شهر برلین ـ میدان براندنبورگ ـ یک گردهمایی و تظاهرات توسط جامعه ایران ایرانیان در تبعید، (هواداران مجاهدین خلق ایران) برگزار شد..

در این مراسم که همزمان با بازگشایی مدارس در میهن اشغال شده برگزار شد، ضمن ادای احترام به سی هزار گل سرخ انقلاب که اغلب آنها را دانش آموزان، دانشجویان و معلمان آگاه و انقلابی ایران تشکیل می‌دادند، بر خواستهای اصلی جنبش دادخواهی از جمله محاکمه سران رژیم و همه عاملان و آمران این قتل‌عام هولناک تأکید شد.

معصومه بلورچی:
هموطنان عزیز
دوستان، خواهران و برادران
تجمع امروزمان را با درود به شهدای پرافتخار 5مهر 1360 و درود به همه دختران و پسران دانش‌آموز و دانشجو و همه معلمان و فرهنگیان مجاهد و مبارزی که به رژیم ولایت‌فقیه نه گفتند آغاز می‌کنیم. آنها به همه نسلها درس آزادی داده و جانشان را فدای آرمان آزادی کردند.

دانش‌آموزان و دانشجویان شجاعی که از سی خرداد ۶۰ در میهن اسیرمان ایران همراه و همگام با پیشتازان مجاهدشان در لشکرهای فدایی اشرف و لیبرتی جان خود را فدا کردند و اکنون یاد و راهشان بیش از هر زمان دیگری، شعله کارزار دادخواهی را در1000 اشرف تپنده در ایران و در اقصی نقاط جهان فروزان کرده است

 
آری داریوش سلحشورها، صباها، آسیه‌ها، ریحانه‌ها، ستارها، حنیفها، رحمانها، یاسرها، امیرنظریها، سعید ها، ناصرها مهدیه‌ها و همه و همه از 30خرداد 60 تا30هزار گل سرخ سربدار و تا همه شهدای قیام و شهدای قتل‌عامهای اشرف و لیبرتی درس آزادی می‌دهند، آنها آموزگاران نسل ما هستند، خون آنها می‌جوشد و فریاد دادخواهی «نه به اعدام و ارعاب آخوندی» در ایران و جهان را طنین‌انداز می‌کند و جلادان را به پای میز عدالت فرامی خوانند.

ما در این‌جا اعلام می‌کنیم که آخوند روحانی نماینده مردم ایران نیست بلکه او نماینده جلادان حاکم بر ایران است. او از روز اول در همه جنایات این رژیم مشارکت فعال داشته است و هنوز هم بر ادامه جنایتشان پافشاری می‌کند. بیش از ۲۵۰۰ اعدام، کشتار و سرکوب پیروان ادیان سنی و مسیحی، افزایش اعدام و سرکوب زندانیان سیاسی، حمایت عملی و علنی از دیکتاتور خونریز سوریه بشار اسد اینها است بیلان حکومت روحانی است.

در شرایطی که جنبش دادخواهی هر روز اوجی تازه می‌گیرد و هر روز صدها شخصیت بین‌المللی و حقوقدان خواستار محاکمه بین‌المللی روحانی و سران رژیم جنایتکارش می‌شوند، دعوت از این روحانی ایستادن در مقابل خواسته برحق قربانیان و خانواده قتل‌عامها و مقابله با جریان دادخواهی بین‌المللی است.
ما از دولت آلمان می‌خواهیم روابط خود با این رژیم را به‌توقف اعدامها و آزادی زندانیان سیاسی مشروط کند و به مبارزه ملت ایران برای به زیر کشیدن این رژیم و دستیابی به‌آزادی را برحق است پیروز باشید.

شایسته سلمانی:

 

من امروز به‌عنوان نماینده‌ای از نسل زنانی که در قتل‌عام شقاوت‌بار تابستان67 قهرمانانه بر سر راه و آرمان‌شان تا پای جان ایستاده و با سری افراشته با شعار درود بر رجوی ـ زنده باد آزادی سربدار و جادوانه شدند، صحبت می‌کنم و به روانهای پاک شان درود می‌فرستم.

28سال پیش خمینی می‌خواست با نابودی مجاهدین اسیر، به خیال خام خود، برای همیشه از دست این نسل خونفشان و جان برکف خلاص شده و حاکمیت منحوس اش را برای همیشه تثبیت کند ولی این دیکتاتور خونریز هرگز فکر نمی‌کرد که دادخواهان همان خونها سالیان بعد، تمامیت رژیمش را نه فقط در ایران، بلکه در تمامی دنیا و در برابر سازمان ملل‌متحد به محاکمه خواهند کشید.

به همین دلیل اجازه بدهید جانشین خونریزش، خامنه‌ای را از همینجا خطاب قرار داده و بپرسیم از سرنوشت امام جنایتکارت عبرت نگرفتی که باز هم صدتا صدتا مردم فرزندان محروم مردم ایران را اعدام می‌کنی؟ ایا فکر نمی‌کنی که دیگر دوران رژیمت تمام شده و سرنگونی ات فرا رسیده است؟

 
یکبار دیگر نیز به‌عنوان خواهر مجاهد شهید محمدرضا سلمانی و مادرپسرعزیزم حنیف کفایی که به‌دست فرستادگان ملعون تو در نبرد نابرابر 19فروردین 91 در اشرف شهید شد به همه شما می‌گویم، مجاهدین را می‌توانید بکشید، زندانی کنید، شکنجه کنید، توانستید در اشرف یا لیبرتی محصورشان کنید، 3سال شبانه روز با صدای منفور بلندگوهایتان آنها را شکنجه روانی کنید اما مجاهدین برای پرداخت بها برای آزادی مردمشان با آغوش باز به همه این ابتلائات بیابیا می‌گویند و به آن افتخار می‌کنند و همین سی و چند سال گذشته به‌خوبی نشان داده است که هرگز قادر به از بین بردن مجاهدین جنبش دادخواهی خون سی هزار زندانی مجاهد و مبارز امروز خواستار افشای اسرار این قتل‌عام است، از این رو ای جنایتکاران شما باید پاسخ بدهید که:
1-اسامی کامل قتل‌عام‌شدگان چیست؟
2-باید بگویید در هر شهر یا استان چند نفر را اعدام کردید؟
3-باید به مادران داغدار و مادران شهدا و بازماندگان شهدا پاسخ دهید که عزیزان‌شان را کجا دفن کردید؟ و آدرس گورهای جمعی کجاست؟
4-اگر شما به این جنایت علیه بشریت افتخار می‌کنید پس چرا اسامی هیأتهای مرگ در استانهای مختلف را اعلام نمی‌کنید؟

ای ننگ بر شما، روزی که خلق ایران پاسخ این سؤالات را از شما خواهد شنید دور نیست - درود برهمه شما.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b59cb47-d3f7-49bb-b079-e54784b979c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات