728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,آغاز سال تحصيلى جديد,

شعله پاکروان: رویدا رحیمی بابا ندارد که آب بدهد، نان بدهد

-

رویدا رحیمی بابا ندارد که آب بدهد نان بدهد
رویدا رحیمی بابا ندارد که آب بدهد نان بدهد
شعله پاکروان، طی یادداشتی با عنوان ”رویدا رحیمی بابا ندارد که آب بدهد نان بدهد“ درباره روز اول مدرسه رویدا رحیمی که پدرش توسط دژخیمان خامنه‌ای اعدام شد، خطاب به آخوند روحانی که در کارنامه‌اش 2800 اعدام ثبت شده است نوشت:
آقای روحانی!
این عکس را ببینید. این رویدا رحیمی است. امروز به مدرسه رفت تا با سواد شود. الفبا یاد بگیرد. از الف تا یا. کلاس اولیها وقتی حروف جدید را یاد می‌گیرند، کلماتی که آن حرف را دارد می‌نویسند. تا یکی دو ماه دیگر کلمه بابا را خواهد آموخت. او به همکلاسیهایش خواهد گفت که بابا ندارد که آب بدهد. نان بدهد. تا شش ماه دیگر، رویدا خواهد توانست کلمه اعدام را بنویسد. او تا شش ماه دیگر به همکلاسیهایش خواهد گفت که بابایش اعدام شده است. شنو، مادر رویدا ست. او شش ماه دیگر دیکته‌ای به دخترش خواهد گفت. می‌گوید رویدا جان بنویس: بابا... و... عمو... اعدام... شده‌اند.

آقای رئیس جمهور!
خانواده رحیمی 6 مرد اعدامی داشته. اکنون مشاورتان می‌تواند بگوید علاوه بر روستایی در بلوچستان، خانه‌ای در کردستان وجود دارد که همه مردانش اعدام شده است.

آقای روحانی!
شما رئیس‌جمهور رویدا و عموزاده‌هایش هم هستید. وقتی که کارتان در نیویورک تمام شد و به جهانیان نشان دادید که مردم ایران خوشبختند، به بازار بروید و برای رویدا و عموزادگانش که سایه پدر و پدربزرگ بر سرشان نیست، لباسهای قشنگ و گرم بخرید. آخر، کودکی که آغوش پدر را ندارد زود سردش می‌شود. خصوصاً اگر در کردستان باشد. راستی رویدا برادری دارد که چند سال دیگر به مدرسه خواهد رفت.

5 کودک که بزرگترینشان کلاس چهارم است در این خانه سرد زندگی می‌کنند.

آقای رئیس جمهور!
اگر راست می‌گویید، جلوی سرد شدن خانه‌ها را بگیرید. خانه‌های بسیاری در لیست یخ کردن قرار دارد. رئیس زندان هم نامه داده که هر چه زودتر باران یخ به خانه‌هایی ببارد که شما رئیس جمهورشان هستید.

پاییز و ماه مهر، برای خیلی از کودکان این سرزمین خالی از مهر و عطوفت است. زیرا هزاران نفر زیر حکم اعدامند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8dc19da1-498b-4e27-89d0-a6a9a27c44e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات