728 x 90

تشدید سرکوب ,

از فرمان «شکستن قلمها» توسط خمینی، تا ناله از ناتوانی در سانسور!

-

سرکوب و سانسور در رژیم آخوندی
سرکوب و سانسور در رژیم آخوندی
یکی از ابزارهای دیکتاتوری ولایت‌فقیه برای ایجاد جو خفقان در جامعه، همچنین برای این‌که ندای آزادیخواهی دشمن اصلی نظام به گوش مردم و نسل جوان نرسد، سانسور است. برای همین هم بود که خمینی دجال، در همان روزهای اولی که انقلاب ضدسلطنتی را دزدید، در برابر انتشار هفتگی 600هزار نسخه‌ای نشریه مجاهد، که در فضای نیمه‌باز پس از انقلاب منتشر می‌شد، تحمل نکرد و در روز 26مرداد 1358 گفت: «... اگر ما از اول... قلم تمام مطبوعات مزدور را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم و رؤسای آنها را به‌ محاکمه کشیده بودیم... این زحمتها پیش نمی‌آمد» .

از آن به بعد هم رژیم هر گونه ندای آزادیخواهی در رسانه‌ها را، تلاش می‌کرد با سرکوب و پارازیت، ساکت کند. تمام ترس و نگرانیش هم این بود که نکند نسل جوان، پیام پیشتازان مردم ایران را، بشنود. اما امروز به‌خاطر پیشرفت فناوری، به‌ویژه در فضای مجازی، دیگر آخوندها توان سانسور را ندارند و برای همین، پیاپی نسبت به خطر فضای مجازی و ورود گسترده دشمن از طریق آن، ناله سر می‌دهند. یکی از این موارد، مربوط به خبرگزاری بسیج ضد‌مردمی استان مرکزی است که روز 27شهریور نوشت: «دشمنان از طریق فضای مجازی، به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی، سعی در هجمه فرهنگی علیه ملت ایران دارند».

بعد هم به‌طور مشخص وحشت خودش را از کابوس همیشگی نظام، یعنی پیوند نسل جوان و شورشی به دشمن نظام بیان کرد و افزود: «دشمن در این ترفند خود، نسل جوان را هدف قرار داده و سعی دارد تا جوانان را از ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی دور سازد تا به اهداف خود دست پیدا کند».

البته این‌که می‌گوید جوانها از ارزشها و آرمانهای نظام فاصله می‌گیرند، زبان عکس است! چون مگر الآن در ایران، جوانی پیدا می‌شود که تا عمق استخوان، از این نظامِ جهل و جنایت نفرت نداشته باشد؟ پس این رسانهٴ رژیم با زبان عکس می‌گوید جوانها در حال جذب به ارزشها و آرمانهای دشمن نظام هستند. آرمان دشمن نظام هم چیزی نیست جز سرنگونی تام و تمام رژیم ولایت‌فقیه.

خبرگزاری بسیج ضد‌مردمی استان مرکزی، در ادامه وحشت‌نامه خودش می‌نویسد: «جاذبه‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، راهکاری برای رسیدن دشمن به مقصود خود است... میدان اصلی جنگ دشمن به حوزه رسانه منتقل شده است... [جنگِ ] امروز، از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر پیدا کرده است» .

این رسانهٴ حکومتی، بعد از این‌که این همه آه و فغان از فضای مجازی و حمله گسترده دشمن از این طریق به جوانها می‌کند، به ناتوانی و زبونی رژیم در سانسور و بستن دهانها هم اعتراف می‌نماید: «رسانه‌های [دشمن] در حوزه مقابله با [نظام] بسیج شدند... صحنه ناجوانمردانه‌ای در مقابله با تهدیدات دشمن در حال شکل‌گیری است» .

آری، دیگر آن دوران که خمینی دجال فرمان به «شکستن قلمها» می‌داد تمام شده و ندای آزادیخواهی و مبارزه با دیکتاتوری ولایت‌فقیه، پیاپی و گسترده، از طریق ماهواره و فضای مجازی، به نسل جوان و شورشی ایران می‌رسد. نسلی که در پیوند با مقاومت ایران، حرف آخر را خواهد زد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f9a3255-e946-419d-98c4-afda39de8527"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات