728 x 90

انزواى جهانى رژيم ايران,

فواد ایزدی: توافق با FATF یعنی طرف مقابل می‌خواهد ما را دار بزند

-

فواد ایزدی
فواد ایزدی
فواد ایزدی از کارشناسان رژیم و از مهره‌های باند خامنه‌ای در یک درگیری باندی، با پیوستن به توافق جهانی ضد پولشویی مخالفت کرد. وی که با تلویزیون رژیم مصاحبه می‌کرد گفت: «خطر این هست که طرف مقابل می‌خواهد ما را دار بزنه, این طناب رو هم ما خودمان به‌دستش بدهیم, این خطر, که این کار رو ما نباید بکنیم هیچ آدم هوشمندی, هیچ کشور هوشمندی این کار رو نمی‌کنه که وارد بازیهایی بشه که آقای دکتر فرمودند, بعضی وقتها عجله است مثلاً انگلیسی مون ضعیف بود, ویرگول رو مثلاً اشتباه کردیم, اینها تازه تو برجام هم اینها رو گفتن.

وی افزود: دوباره برویم وارد این صحنه‌هایی بشیم که خیلی هم قدرتمند و توانمند نیستیم و از یک چاله‌ای بیفتیم تو یک چاه. ما به کدام تعهدهای بین‌المللی باید بپیوندیم؟ به تعهداتی که وضعیت ما رو بهتر بکنه, این قانون اتوماتیک نیست که هر تعهدی بدهیم برویم زودی امضا بکنیم, خوب باید دقت بکنیم ببینیم آیا به نفع ما هست یا نه, خوب توجه به این سابقه‌یی که ما از اف.ای.تی.اف داریم تابه‌حال رد و بدل شده, فشارهایی که دارند میاورن, داستانی که در حوزه پولشویی داریم, به‌نظر می‌رسه قطعاً ما نیاز یه شرط داریم اگر بخواهیم بپیوندیم منتهی یک مشکلی داریم طرف مقابل شرط ما رو قبول نمی‌کنه, یعنی او باید ما رو از لیست سیاه ببره به لیست خاکستری, آن میگه شما قانون تون رو که عوض نکردید, این بحث تروریسم هم که همخوانی ندارید, … خوب ما برای چی وارد این بازیها بشیم زمانیکه می‌دانیم خروجی این بازی به نفع ما نیستش از این جهت به‌نظر من اتفاقی که باید بیفته این هستش که اگر ما متوجه میشیم که نتیجه این بازی به ضرر ما هستش وارد نشیم, اگر وزیر اقتصاد ما چیزی رو امضا کرد, خارج شدن از آن تعهد آن خودش یک داستان دیگه‌ای داره که تبعات بسیار مشکلی رو برای کشور داره.

این کارشناس رژیم افزود: این داستان خیلی مرتبط با برجام ما و اتفاقاتی که در آن حوزه افتاد, من یک مثال بزنم خیلی کوتاه, شما یک خانه‌ای می‌خواهید تو تهران بخرید میگن 300 میلیون, 300 میلیون می‌دهید می‌خواهید کلید بگیرید بروید بشینید میگن 300 میلیون دیگه هم بدهید, این اف.ای.تی.اف آن 300 میلیون دوم است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c1f4cb3-ebd5-4859-bad8-c0687b1d4ee5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات