728 x 90

اخبار اعتراضى,قتل عام 67,

فراخوان به اعتراض و دادخواهی شهیدان قتل‌عام ۶۷، جمعی از دانشجویان و جوانان مبارز در رشت

-

بمناسبت بازگشایی مدارس
بمناسبت بازگشایی مدارس
ما جمعی از دانشجویان و جوانان مبارز در رشت در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاههای سراسر کشور همه اقشار به‌خصوص دانشجویان، اساتید، دانش آموزان و فرهنگیان را به شرکت در این جنبش دادخواهی عمومی بر علیه سران جنایتکار حاکم بر کشورمان ایران دعوت می‌کنیم.

یاد همه دانش‌آموزان و دانشجویان مبارز و مجاهد از دهه ۶۰ به این سو گرامی است.

همه آنان که با نه بزرگ خود به ولایت فقیه و با آری پرافتخار خود به آزادی و دموکراسی در ایران بذر جامعه‌یی عاری از ستم و سرکوب را کاشتند تا به این نقطه رسیدیم.

آخوندها خواستند ما را دفن کنند ولی ما بذر بودیم.
آری در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز کنونی که نظام پلید ولایت فقیه ضعیف‌تر از هر زمان پس از زهر خوری اتمی قرار دارد. کوس رسوایی دخالتهای نظامی در یمن و سوریه و لبنان به همه جا رسیده و به بن‌بست رسیده. جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان ۶۷ شروع شده و هر روز شاهد افشا برگ دیگری از کتاب جنایات ۳۷ ساله این حاکمان جبار هستیم که با خلخالی و با روسری و یا توسری و لایحه قصاص شروع کردند و با کشتار جوانان مبارز و مجاهد در دهه شصت ادامه دادند و با قتل‌عام ۶۷ به اوج رساندند و با قتل‌عام و اعدامهای روزانه ادامه داده‌اند.

آری سر ایستادن برای کسب آزادی به هر بهایی را نداریم. نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم.

ما بدین وسیله از همه دانش‌آموزان و دانشجویان، معلمان و اساتید آزاده درخواست برخاستن و قیام به آزادیخواهی در هر کوچه و خیابان و دانشگاه و مدرسه را داریم.

در اول مهر زنگهای «آزادی» را به‌صدا در‌ می‌آوریم و با تمام قوا همپای جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام شده67 شرکت می‌کنیم؛ خواست آموزش رایگان و مشارکت فرهنگیان در ساختار آموزشی کشور و برپایی کانونهای صنفی بصورت آزادانه و عدم تمکین به قوانین تحمیل و اجبار در مدارس و دانشگاهها خواستهای ابتدایی ما می‌باشد. این مسیر بی‌تردید به سرنگونی این نظام ختم می‌شود. صبح پیروزی نزدیک است؛ کافی است که آن را باور کنیم.

جمعی از دانشجویان و جوانان مبارز در رشت
۲۸ شهریورماه ۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d458d2d3-2b78-4278-8df1-9d5efe19bddd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات