728 x 90

آغاز سال تحصيلى جديد,قتل عام 67,

بیانیه جمعی از دانشجویان استان خراسان جنوبی به‌مناسبت سال تحصیلی جدید و فراخوان به جنبش دادخواهی

-

دانشجویان خراسان جنوبی  - آرشیو
دانشجویان خراسان جنوبی - آرشیو
فراخوان به شرکت در جنبش اعتراضی و دادخواهی در مهر ماه

امسال در اول مهر مدارس و دانشگاهها در شرایطی باز می‌شود که رژیم در چنبره‌ای از شکستها و ناکامی‌ها قرار گرفته و ناتوانی رژیم در مهار بحرانهای مرگبار، دیگر بر هیچ‌کس پنهان نیست. استراتژی تضمین بقای رژیم ولایت‌فقیه در برجام بی‌فرجام درهم شکسته است و آثار سیاسی این شکست تعادل قوای درونی ولایت خامنه‌ای را برهم زده و خامنه‌ای مجبور به پذیرش مشارکت باند رفسنجانی -روحانی در هرم قدرت شده است و این بر تضادها و بحرانهای درون هرم قدرت ضریب کیفی زده است. بحران اقتصادی ـ اجتماعی به فاجعه عظیم انسانی تبدیل شده و زندگی اکثریت مردم ایران هرچه بیشتر به سمت تباهی سوق پیدا کرده است و این بحرانها هم‌چون سونامی آکنده از خشم و نفرت به سوی رژیم در حرکت است.

انتشار فایل صدای آقای منتظری پس از ۲۸سال، یک شوک عظیم به جامعه و یک زلزله سیاسی را به همراه داشت و روشن شد که ولایت خامنه‌ای چیزی جز ولایت قتل‌عام نبوده و خامنه‌ای ولایت خود را تحت هدایت مستقیم خمینی بر روی خون سی هزار مجاهد قتل‌عام شده و عزل منتظری سوار کرده است.

دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه ها
رژیم آخوندی می‌خواست با اعدامهای بی‌وقفه و خارج از هر تصوری در سال 60 جامعه را در یک ترس و انجماد فرو برد و بی‌دنده و ترمز «اعدام» می‌کرد؛ باز این هسته‌ها و تیمهای مجاهد خلق بودند که در 5مهر سال60 در روز روشن در برابر چشم مردم با پاسداران سیاهی در شهرها درگیر شدند و هیبت خمینی را شکستند و شعار «مرگ بر خمینی» را برای اولین بار اجتماعی کردند. آنان در 5مهر با فداکاری بیمانندی راهی را برای ما باز کردند که امروز بعد 35سال باید در برابر آزادگی و آزادیخواهی آنان سر تعظیم فرود بیاوریم.

آری جامعه ایران در یک فرصت طلایی به‌سر می‌برد؛ مردم به ما چشم دوخته‌اند؛ باید کاری کنیم؛ کارستان! رژیم ضعیف است و روزگار بازپس گرفتن حقوق از دست رفته است؛ باید به‌پا خاست. از ساده شروع کنیم تا به اهداف نهایی خود برسیم از این‌رو اقدامات زیر را در دستور کارتان بگذارید:
با دوستان خود تشکل و کانونهای مقاومت را تشکیل دهید و از طریق ارتباطات مطمئن در فضای مجازی خود را به ارگانهای مقاومت وصل کنید و در ارتباط با آنها باشید.

در نهضت دادخواهی که خانم رجوی برای قتل‌عام شدگان سال 67 اعلام کرده است؛ شرکت جسته و برای تکمیل اسامی شهیدان قتل‌عام شده دانش آموزان، دانشجویان و معلمان و دانشگاهیان و... تلاش کنید؛ گورهای مخفی آنها را شناسایی کرده و از آنها فیلم و عکس تهیه کنید و با خانواده‌های قتل‌عام شدگان تماس برقرار کنید و اسناد شهیدان را تهیه و برای مقاومت ارسال کنید.

جمعی از دانشجویان هوادار سازمان مجاهدین خلق در خراسان جنوبی
۲۷ شهریورماه ۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a856734c-7960-4ce8-b232-0ffc8a739579"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات