728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

وحشت رژیم از بزرگترین پیروزی مقاومت

-

انتقال پیروزمندانه آخرین  گروه مجاهدین اشرفی از زندان لیبرتی به آلباني و كشورهاي اروپايي
انتقال پیروزمندانه آخرین گروه مجاهدین اشرفی از زندان لیبرتی به آلباني و كشورهاي اروپايي
بزرگترین پیروزی مقاومت در جریان انتقال مجاهدان اشرفی از لیبرتی به اروپا و در هم شکسته شدن توطئه‌های رژیم آخوندی برای جلوگیری از انتقال امن مجاهدین، آن‌چنان رژیم آخوندی را مات و مبهوت کرده است، که رسانه‌هاو مهره‌های آن سوزوگدازشان از این پیروزی بزرگ را، به‌صورت زوزه‌های حسرت، تناقض بافی و یاوه سرایی بروز می‌دهند.

اما آنچه که بیش از حد رژیم و مهره‌های آن را جن جنون کرده و پاسدار کاظمی قمی عضو نیروی تروریستی قدس و سفیر سابق رژیم در عراق نیز به آن اذعان نموده است، انتقال امن مجاهدین بصورت سازمانی است. این پاسدار می‌گوید: «تلاش (سران سازمان) این بود که اخراج شان بصورت سازمانی باشه… در حالی که نظر دولت عراق این بود که اینها بصورت انفرادی باید خارج شوند. … به نظر من نباید پایان یافته تلقی کنیم. … و الآن نگرانی جدی… فرا اروپایی به‌وجود آمده از بعد مهاجرت و بعد امنیتی، نکته‌یی که امروز وجود دارد این است که آیا ما به پایان کار (مجاهدین) رسیدیم؟ به اعتقاد من این‌طور نیست» . تلویزیون رژیم (20شهریور95)

انتقال امن مجاهدین از لیبرتی، همچنین سپاه ضدخلقی را آن‌چنان به وحشت انداخته، که ناگزیر به مهمل بافی شده است: ”منابعی در عراق می‌گویند هنوز شماری از اعضای گروهک از جمله یکی از سران آن در عراق باقی مانده‌اند یکی از رهبران اصلی و 600نفر از اعضا کماکان در اردوگاه لیبرتی باقی مانده‌اند“. (خبرگزاری فارس20شهریور95)

نگرانی سپاه از حضور مجاهدین در عراق در شرایطی است که در آخرین مرحله از انتقال، سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد تمامی مجاهدان مستقر در لیبرتی به آلبانی منتقل شدند. این موضوع نیز توسط دولت عراق، وزارت‌خارجه آن کشور، وزارت‌خارجه آمریکا و سازمانهای ذیربط بین الملی در موضوع انتقال، تأیید شد.

کیهان خامنه‌ای نیز نگران خطر مجاهدین برای نظام است زیرا این انتقال مورد حمایت جامعه بین‌المللی قرار گرفته و نمایندگان مجلسین آمریکا نیز نسبت به آن ابراز خوشحالی کرده‌اند.

این روزنامه باند خامنه‌ای مجدداً نگرانی‌اش را از تکمیل ”پازل“سرنگونی رژیم چنین ابراز می‌کند: «چند ماهی است که برخی دولتها و رسانه‌های غربی و برخی حکام منطقه تلاش می‌کنند برای مقابله با جمهوری اسلامی (مجاهدین) را زنده کنند… حضور ترکی الفیصل در نشست (مجاهدین» در پاریس و دیدار محمود عباس با مریم رجوی و همچنین انتشار فایل صوتی منتظری و انتقاد غربی‌ها از اعدام (مجاهدین).. »

نمایندگان رژیم نیز نگران ضربه زدن مجاهدین به نظام هستند و سایت مجلس رژیم 21 شهریور95 در این رابطه می‌نویسد: ”: «نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند که (سازمان مجاهدین) در آخرین تکاپوهای خود نیز به‌دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند... . روز گذشته اخباری مبنی بر انتقال باقی‌مانده‌های (مجاهدین) از اردوگاه لیبرتی عراق به اروپا منتشر شد. آلمان و آلبانی دو کشوری هستند که اعضای (مجاهدین) در آن‌ها مستقر شده‌اند“.

جام نیوز وابسته به تلویزیون رژیم هم نگرانی‌اش را از براندازی نظام توسط مجاهدین چنین ابراز می‌کند ”سازمان مجاهدین امید تازه برای براندازی در ایران! “ (جام نیوز22شهریور95)

اما این تنها رسانه‌ها، نهادها و مهره‌های باند خامنه‌ای نیستند که از انتقال مجاهدین به عراق گیج و مات شده‌اند، بلکه باند آخوند روحانی نیز دچار تناقض بافی و یاوه سرایی شده است.

وزارت خارجه رژیم در موضعگیری‌اش از یک طرف از انتقال مجاهدین به آلبانی و این‌که دولت عراق توانسته پرونده چالشی برای رژیم آخوندی ببندد ابراز خوشوقتی می‌کند، از طرف دیگر برای این‌که باز هم مجاهدین برای رژیم ”توزیع ناامنی“ می‌کنند ابراز نگرانی می‌کند!

ملاحظه می‌شود که تم اصلی در کر هماهنگی مهره‌ها و رسانه‌های رژیم، در سوزش از انتقال مجاهدین و آنچه رژیم را وحشت‌زده کرده، این است که مجاهدین به‌عنوان دشمن اصلی نظام و نیروی برانداز آن باقی مانده‌اند و به چیزی هم جز سرنگونی رژیم قانع نیستند.

همین امر است که سپاه ضدخلقی را در مورد خروج مجاهدین خواب زده کرده و حاشا کنان مدعی حضور یکی از رهبران مجاهدین با 600 مجاهد در عراق است. !

واقعیت این است که اینها بازتاب پیروزی مجاهدین خلق و شکست رژیم آخوندی است که کمر به نابودی مجاهدین در عراق و لیبرتی بسته بود و سنگین‌ترین موشکبارانها را در یک محیط محدود برای همین هدف به‌کار گرفت. بنابراین از آنجا که در این هدف شوم خود موفق نشده است، هم‌چنان دچار کابوس حضور نیروی سرنگون کننده خود که هم‌چنان استوار و پابرجاست، می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5e145e3-b105-449a-8f18-2270d9f9ae7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات