728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

صمیمانه‌ترین تبریکات به مردم و مقاومت ایران به‌خاطر تکمیل انتقال ساکنان لیبرتی

-

بیانیه آندا آبیکولیسی رئیس انجمن اشرف برای حقوق‌بشر و دموکراسی در رومانی
بیانیه آندا آبیکولیسی رئیس انجمن اشرف برای حقوق‌بشر و دموکراسی در رومانی
هدف شوم آخوندهای حاکم بر ایران طی سالهای گذشته در عراق نابودی ساکنان اشرف و لیبرتی بود و در این راستا از هیچ جنایتی دریغ نکردند اما امروز با تکمیل انتقال ساکنان یک شکست بزرگ روبه‌رو شده‌اند و تمامی نقشه‌های خود را نقش براب می‌بینند.

انجمن اشرف در رومانی طی سالهای گذشته شاهد تلاشهای شبانه روزی خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران برای انتقال ساکنان لیبرتی بود و ما بر این باوریم که اگراین تلاشهای مستمر نبود بدون شک این انتقال با موفقیت به پایان نمیرسید.

هم‌چنین پایداری اعضای سازمان مجاهدین خلق و انسجام تشکیلاتی آنها و تعهد آنها بر آرمان آزادی مردم ایران به‌عنوان تنها آلترناتیو؛ دلیل موفقیت آنها در این انتقال است.

انجمن ما مجدداً حمایت خود را از مقاومت مردم ایران تا برقراری دموکراسی و آزادی در ایران اعلام می‌کند و ما از دولت رومانی و دولتهای دموکرات جهان می‌خواهیم که تمامی روابط خود را با رژیم ملایان حاکم بر ایران منوط به رعایت حقوق‌بشر و توقف اعدامها کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e91cb1cf-52f3-4e54-bf78-c8b8260adcf9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات