728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

سناتور تام تیلیس: از لیبرتی به‌عنوان سمبلی از امید و شجاعت برای جوانان ایران یاد خواهد شد

-

سناتور تام تیلیس (جمهوریخواه از کارولینای شمالی
سناتور تام تیلیس (جمهوریخواه از کارولینای شمالی
واشینگتن -12سپتامبر ۲۰۱۶- انتقال موفق مخالفان رژیم ایران از لیبرتی
دفتر سناتور تام تیلیس (جمهوریخواه از کارولینای شمالی) طی بیانیه‌یی درباره استقبال وی از خبر انتقال امن و سلامت آخرین گروه 280نفر باقی در کمپ لیبرتی، اعلام کرد: اگر ‌چه دولت اوباما برای ایجاد کمپ لیبرتی در ابتدای این پروسه کار کرد، اما با وجود تعهد به حفاظت از این پناهجویان, در پرداختن به آسیب پذیری امنیت لیبرتی، کند عمل کرد. ساکنان کمپ لیبرتی طی چند سال اخیر در حملات بی‌شماری هدف قرار گرفتند که منجر به جان‌باختن مردان و زنان بی‌گناه شد.

سناتور تیلیس گفت: «از کمپ لیبرتی نه تنها به‌عنوان یک مسألهٴ انسان‌دوستانه، بلکه همچنین به‌عنوان سمبلی از امید و شجاعت برای جوانان ایران یاد خواهد شد» . «در حالی که دولت آمریکا پایبندی به تعهدش در حفاظت از این مخالفان سیاسی شجاع کمپ لیبرتی شکست خورد, خوشحالم که آنها به سلامت منتقل شدند؛ آنها دیگر در معرض حملات شبه‌نظامیان رژیم ایران که بزدلانه به افراد بی‌سلاح شلیک می‌کردند نیستند. این حملات به‌خاطر آن بود که ساکنان لیبرتی شجاعت اعتراض علیه کشتارهای رژیم ایران را داشتند و فراخوان به (برقراری) دموکراسی در ایران می‌دادند» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34e47fdd-67cb-48cb-89c2-ea2eead64699"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات