728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

پیامهای تبریک اعضای شورای ملی مقاومت ایران

-

پیامهای تبریک اعضای شورای ملی مقاومت ایران
پیامهای تبریک اعضای شورای ملی مقاومت ایران
اعضای شورای ملی مقاومت، پهلوان مسلم اسکندر فیلابی و خانم مهین مشکین فام و آقایان رضا اولیا، حسین فرشید و ابراهیم مازندرانی نیز طی پیامهایی پیروزی انتقال امن مجاهدان اشرفی و شکست توطئه‌های دشمن را تبریک گفتند.

پهلوان مسلم اسکندر فیلابی و خانم مهین مشکین فام در پیام مشترک خود نوشتند: این پیروزی بزرگ به آسانی به‌دست نیامد. در چهارده سال گذشته تلاشهای بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر خانم مریم رجوی و ایستادگی ‌اشرفیها و مبارزات هر روزه اشرف‌نشانها در سراسر جهان توطئه‌های رژیم خمینی جنایتکار و اربابان استعماری آنها را بهم ریخت. در نهایت انسانیت بر وحشیگری، شرافت بر بیشرفی، مظلومیت بر ظلم و ستم، میهن دوستی بر وطن‌فروشی و قانون بر بی‌قانونی پیروز شد. بی‌تردید این پیروزی تا آزادی در ایران و آرامش در منطقه پیش خواهد رفت.

رضا اولیا این پیروزی را در تابلو زیبایی به تصویر کشید و نوشت:‌ پیروزی بزرگ مقاومت و قهرمانان سازمان مجاهدین خلق ایران خجسته باد.

حسین فرشید در پیام تبریک خود تأکید کرد: بدون تردید تاریخ ایران همواره از این پیروزی بزرگ خواهد گفت و از آن به‌عنوان نمونه‌یی از پیروزی قهرمانان از جان گذشته بر جنایتکاران دیکتاتور یاد خواهد کرد. سالها باید بگذرد تا گوشه‌های مختلف این تلاش بیش از ده ساله برای روشن نگه‌داشتن مشعل مبارزه آزادیبخش، برای مردم ما روشن شود. مبارزه‌یی که بهایش را شما با پوست و گوشتتان پرداختید. در زندان لیبرتی و تحت شرایط بسیار سخت و زیر موشک و بمب ایستادید و هم‌چنان فریاد مرگ بر اصل ولایت فقیه سردادید. درود مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان بر شما قهرمانان مجاهد. غیرممکن، ممکن شد. رژیم ضدبشری یک ضربه اساسی و استراتژیک خورد و مقاومت ایران یک جهش کیفی به سوی سرنگون آخوندهای حاکم کرد.

و ابراهیم مازندرانی از طرف کانون توحیدی اصناف طی پیامی نوشت: شک نیست که ما با این موفقیت به مرحله جدیدی از وظایف انسانی و ملی و انقلابی خود رسیده‌ایم. بی‌تردید صبح پیروزی نزدیک است و ما باید با تمام توان خود مسیر باقی مانده راه را بپیماییم. تردید ندارم که روزی مردم ایران قدوم شما را گلباران خواهند کرد و ما در خاوران هایمان برای شهیدانمان سرود فتح خواهیم خواند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1f0b3a8-7306-4a6d-85e3-338bff3333e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات