728 x 90

اخبار يمن,

درگیری ارتش ملی یمن با شبه‌نظامیان حوثی

-

درگیری ارتش ملی یمن با شبه‌نظامیان حوثی
درگیری ارتش ملی یمن با شبه‌نظامیان حوثی
به گزارش تلویزیون العربیه 24 شهریور 95 نیروی هوایی ائتلاف عربی مواضع شبه‌نظامیان حوثی در نزدیکی مرزهای عربستان سعودی را هدف قرار داد که در نتیجه تعدادی از فرماندهان و افسران آنها کشته شدند.

منابع یمنی گفتند در میان کشته‌ها عبدالکریم الخذیفی فرمانده شبه‌نظامیان حوثی و یک فرمانده نظامی دیگر به‌نام ریاض القیلی و شش افسر وابسته به گارد جمهوری علی عبدالله صالح دیکتاتور مخلوع یمن دیده می‌شوند. یکی از این افسران به‌نام محمد الباشق مسؤل موشک های بالستیکی در استان صعده بود.

نیروی هوایی ائتلاف عربی همچنین یک کارخانه موشک سازی در نزدیکی صنعا را هدف قرار داد. شبه‌نظامیان در این کارخانه موشک های دست‌ساز تولید می‌کردند.

در شهر تعز نیز 9 تن از شبه‌نظامیان وابسته به دیکتاتور مخلوع در تهاجم ارتش ملی یمن و نیروهای مقاومت مردمی کشته شدند.

منابع مطلع گفتند 12 شبه‌نظامی که لباس زنانه پوشیده بودند صبح روز سه‌شنبه بیست و سوم شهریور تلاش کردند به مواضع مقاومت نفوذ کنند. و به‌دنبال شناسایی آنها درگیریهای شدیدی شروع شد و رزمندگان مقاومت با تهاجم به آنها توانستند منطقه را از شبه‌نظامیان پاکسازی کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/234f7c13-d04f-4836-801c-07dabb22e166"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات