728 x 90

سوريه,

اورینت: در اولین روز عید قربان هواپیماهای روسیه و اسد ادلب و دوما را بمباران کردند + تصاویر

-

بمباران ادلب و حلب و غوطه شرقی
بمباران ادلب و حلب و غوطه شرقی
اورینت وابسته به اپوزیسیون سوریه روز دوشنبه 22شهریور گزارش داد رژیم اسد در اولین روز عید قربان بمبارانهای خود را روی مناطق مسکونی شهر دوما در غوطه شرقی شدت بخشید که منجر به‌شهادت تعدادی و زخمی شدن تعدادی دیگر گردید.
 
 
در همین حال هواپیماهای روسی قتل‌عامها را در شهر ادلب ادامه دادند.

 
این منبع افزود: «شهروندان امروز دوشنبه به بازارهای شهر دوما رفتند در حالی که فکر می‌کردند رژیم به آتش‌بس و عدم بمباران مناطق مسکونی تحت کنترل گروه‌های انقلابی ملتزم می‌شود، اما در اولین ساعتهای صبح نظامیان اسد شهر دوما را با موشکها و بمبهای خوشه‌ای هدف قرار دادند که نتیجه آن شهادت سه غیرنظامی و زخمی شدن دهها تن دیگر گردید... . » .
 
 بمباران دوما در روز عيد قربان توسط هواپيماهاي روسي و اسد
در همین حال هواپیماهای روسی شهر ادلب را با چندین حمله هوایی مورد تهاجم قرار داده که منجر به‌شهادت سه تن و زخمی شدن تعدادی دیگر گردید که برخیها وضعیت آنها خطرناک است.
 
 
 
مجروحان با وجود نگرانی از بازگشت هواپیماهای روسی و هدف قرار دادن تیمهای دفاع مدنی حین بیرون کشیدن اجساد شهدا، به بیمارستانها منتقل شدند.
 
 
اورینت افزود: «قابل ذکر است که هواپیماهای روسی روز شنبه گذشته قتل‌عامی دیگر در شهر ادلب مرتکب شدند و با هدف قرار دادن مناطق مسکونی داخلی این شهر با حملات هوایی، دهها تن شهید و زخمی شدند... » .

 کودکان سوري بمباران  و موشکباران شهرهاي سوريه توسط هواپيماهاي اسد و روسي را به سخره گرفتند ، در اين عکس کودکان سوري بر روي بمب عمل نکرده که توسط هواپيماهاي اسد جنايتکار و روسي بر سر مردم ريخته شده است ، نشسته و  با روحيه‌يي بالا در حال بازي هستند.

شهروندان سوري امروز دوشنبه بمناسبت عيد قربان براي خريد و جشن به خيابانهاي حلب و شهرهاي ديگر که تحت کنترل اپوزيسيون سوريه ميباشد ، آمدند و عيد قربان را در زير بمباران و موشک جشن گرفتند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f208323-3081-41a9-aa4a-2a4ca78bfa00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات