728 x 90

بحران اقتصادى ايران,اختلافات سیاسی در ایران,

درگیری باندی بر سر واگذاری بندر چابهار به هندیها و تاراج بیت‌المال

-

واگذاری بندر چابهار به کشور هند
واگذاری بندر چابهار به کشور هند
علی کرد عضو مجلس ارتجاع در یک درگیری باندی، واگذاری بندر چابهار به کشور هندی توسط کابینه آخوند روحانی را زیر سؤال برد و گفت: «این نوع واگذاریها با تاراج بیت‌المال هیچ تفاوتی ندارد. توقف این واگذاری لازم است و آقای ترکان باید پاسخگوی چرایی واگذاری مناطق آزاد به خارجیها بدون انجام کار کارشناسی باشد» .

وی که با خبرگزاری مجلس ارتجاع موسوم به خانه ملت مصاحبه می‌کرد درباره تصمیم اخیر مشاور آخوند روحانی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مبنی بر واگذاری بندر چابهار برای مدت معین به هندی‌ها، گفت: «این تصمیم با برنامه‌ریزی دقیق نبوده و هیچ کارشناسی نیز در این خصوص انجام نشده است» .

عضو مجلس ارتجاع از خاش و میرجاوه با اشاره به این‌که با واگذاری مناطق استراتژیک خود به خارجیها شغل برای اتباع بیگانه ایجاد خواهیم کرد، گفت: واگذاری بندر چابهار به هندیها و قبل از آن به افغان‌ها؛ نه تنها رشد اقتصادی را در پی نداشته و نخواهد داشت بلکه مشکلات ما را دو چندان خواهد کرد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی اکبر ترکان مشاور آخوند روحانی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در گفتگو با یکی از رسانه‌های حکومتی از واگذاری بندر چابهار به خارجی‌ها خبر داده و گفته است توافق‌نامه واگذاری این بندر در سفر وزیر کشتیرانی هند به تهران با وزیر راه و شهرسازی ایران به امضا رسیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4791b49f-770c-4280-bd66-fc42ecc0235f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات