728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

پیامهای تبریک از اهواز، ملایر و تاکستان به‌مناسبت انتقال پیروزمند مجاهدین به آلبانی و سایر کشورهای اروپایی

-

پیروزی بزرگ مجاهدین به خلق قهرمان ایران و رهبری مجاهدین و رهروان پاکبازش  مبارک باد
پیروزی بزرگ مجاهدین به خلق قهرمان ایران و رهبری مجاهدین و رهروان پاکبازش مبارک باد
پیامهای تبریک تشکلهای هواداران مجاهدین از اهواز، ملایر و تاکستان به‌مناسبت انتقال پیروزمند مجاهدین به آلبانی

پیام تبریک جمعی از کارگران اهواز

انتقال پیروزمندانه اعضا و کادرهای سازمان مجاهدین خلق ایران از عراق به کشور آلبانی و سایر کشورهای اروپایی را در پنجاه و یکمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران؛ به رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم رجوی و مردم ایران تبریک و تهنیت می‌گوییم.
بی شک این پیروزی سر آغاز خیزش برای سرنگونی قطعی این نظام منحوس در ایران خواهد بود.
جمعی از کارگران اهواز
19شهریور 95

پیام تبریک جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق در تاکستان قزوین به‌مناسبت پیروزی انتقال بزرگ

درود بر همه مجاهدین که به آلبانی رسیدند.
درود بر مبارزان که با رنج و تلاش به‌رغم همه توطئه‌های رژیم جنایتکار ولایت‌فقیه در این کاراز عظیم پیروز شدند. این پیروزی بزرگ را به مردم ایران و سازمان مجاهدین خلق مردم دوست ایران تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم همیشه هم‌چنان در راستای آزادی قانون و وطن تلاش کنند و همیشه پیروز باشند.
زنده باد آزادی
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
جمعی از جوانان تاکستان قزوین 20شهریور1395
 

پیام تبریک جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در ملایر به‌مناسبت انتقال پیروزمند مجاهدین از عراق ۲۰ شهریور ۹۵

انا فتحنا لک فتحا مبینا
ما جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در ملایر با خوشوقتی زاید الوصف سلامتی اشرفیان قهرمان در انتقال از لیبرتی به خاک آلبانی و سایر کشورهای اروپایی را شکر گذاریم و از درگاه خدا پیروزی هر چه بیشتر این عزیزان خلق قهرمان ایران را خواستاریم.
آری دشمن یعنی شجره خبیث آخوندهای خمینی صفت می‌خواست که از مجاهدین اثری نماند. دست به چماقداری و کشتار زد.
نقشه دشمن نابودی تک‌تک عزیزان ما در اشرف و لیبرتی بود و این کار را با موشک و حملات پیاپی ازطرفی و با جنگ روانی و بلندگو و خانواده‌های مزدور اطلاعات آخوندی از سوی دیگر مستمر ادامه می‌داد. ولی نمی‌دانست که عزم و پایداری مجاهدین در زیر سایه شما و برادر مسعود بی‌نهایت است ومثل همیشه روسیاه و کور شد.
ما این انتقال مبارک را هم‌چون هجرت تاریخی مومنان در قران و مکتبمان به فال نیک می‌گیریم. انشاالله که در زیر سایه هدایت و درایت شما روزهای فتح و ظفر و نصرت خدا به‌زودی زود فرا برسد و مردممان را از روزگار سیاه این اهریمنان به صبح آزادی برسانید.
بر صبر و جهاد بی‌همتایتان صد درود می‌فرستیم، بار دیگر این پیروزی بر شما که رنج آن را 14سال تمام بر دوش کشیدید گوارا و مبارک باد.
جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران ۱۹ شهریور.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee0fadaa-356c-4e1f-ba8d-ac99dee66d29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات