728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

تبریک جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق در لارستان فارس به خانم رجوی برای انتقال موفق مجاهدین

-

پیروزی بزرگ مجاهدین خلق ایران
پیروزی بزرگ مجاهدین خلق ایران
خواهر مریم عزیز سلام
نور چشم مردم ایران و کاوه آینده وطن درود
ما جمعی از هواداران سازمان مجاهدین و خانوادهای هوادار سازمان در لارستان فارس این پیروزی بزرگ در انتقال تمامی عزیزانمان از زیر چنگال مزدوران رژیم ولایت فقیه آخوندی در عراق را به شما و همه فرماندهان و مسئولان سازمان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

مریم گرامی
نقشه دشمن نابودی تک‌تک عزیزان ما در اشرف و لیبرتی بود و اینکار را با موشک وحملات پیاپی ازطرفی وبا جنگ روانی و بلندگو و خانواده‌های مزدور اطلاعات آخوندی از سوی دیگر مستمر ادامه می‌داد. ولی نمی‌دانست که عزم و پایداری مجاهدین در زیر سایه شما و برادر مسعود بی‌نهایت است. و مثل همیشه روسیاه و کور شد.
ما این انتقال مبارک و میمون را هم‌چون هجرت تاریخی مومنان در قران ومکتب مان به فال نیک می‌گیریم. انشاالله که در زیر سایه هدایت و درایت شما روزهای فتح و ظفر و نصرت خدا به‌زودی زود فرا برسد و مردم‌مان را از روزگار سیاه این اهریمنان به صبح آزادی برسانید.

بر صبر و جهاد بی‌همتایتان صد درود می‌فرستیم بار دیگر این پیروزی بر شما که رنج آن را 14سال تمام بردوش کشیدی گوارا و مبارک باد.

جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران درلارستان فارس

۱۹شهریورماه۱۳۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10d345f2-6bd2-4a8c-84f1-e87b1ff5b861"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات