728 x 90

قتل عام 67,تشدید سرکوب ,نقض حقوق بشر,

نامه جمعی از خانواده‌های زندانیان قتل‌عام شده در خوزستان به احمد شهید

-

احمد شهید
احمد شهید
عالیجناب احمد شهید
با درودهای خالصانه به شما و همکاران گرامیتان
ما تا کنون بصورت انفرادی چند نامه برایتان نوشته‌ایم و در پایان هر کدام از این نامه‌ها درخواست کرده بودیم که مداخله کنید و طرح کنید و از مجامع بین‌المللی بخواهید که مسببان این جنایت هولناک یعنی قتل‌عام تابستان ۱۳۶۷ – ۱۹۸۹ - را به پای میز محاکمه بکشانند.

البته این نه فقط درخواست ما بلکه درخواست همه مادران و پدران و خانواده‌های قتل‌عام شدگان در همه جای ایران است که همان‌طوری‌که برایتان نوشتیم شاید که امکان این را نداشته باشند که برای شما نامه بنویسند بسیاری از آنان در روستاهای ایران و در مناطق دور افتاده ساکن هستند.

اما می‌خواهیم یک نمونه به شما گزارش کنیم که مربوط به یکی از مزدوران رژیم به نام محمدعلی کاظمی جروکانی می‌باشد. این قاتل از نیروهای اخراجی از زندانها بوده که به استخدام یک نهاد سرکوب به نام لباس‌شخصیها درآمده است که مخفیانه اقدامات ضدانسانی در مورد جوانان انجام می‌دهد. او در حال حاضر در اصفهان به خدمت جمهوری اسلامی ادامه می‌دهد وی اعتراف کرده است که یکی از اعضای سازمان مجاهدین را در جاده فرودگاه به دام انداخته و سر به نیست کرده است.

آقای شهید
حال که یک مزدور اینطور به یک عمل سرکوبگرانه و ضدانسانی‌اش اعتراف می‌کند معلوم نیست که چقدر مشابه این اعمال را انجام داده است و سپس از منطقه‌شان به منطقه دیگری منتقل شده است که در معرض دید مردم بومی آنجا نباشد و مجدداً در منطقه جدید به قتل و کشتار فرزندان راستین مردم ادامه بدهد.

ما خانواده‌های قتل‌عام شدگان استان خوزستان دردمند هستیم و خانواده هایمان هم مورد تعرض این دژخیمان قرار گرفته‌اند. همان‌طوریکه مسئولان قتل‌عام مانند آخوند پورمحمدی وزیر دادگستری رژیم ۱۹۸۸ به اعمال جنایتکارانه خود اعتراف می‌کنند و ماه گذشته نیز دست به اعدام های جمعی هولناکی زده‌اند و اگر این قتل‌عام بی‌پاسخ بماند دست این دژخیمان برای سرکوب و نقض حقوق‌بشر در ایران بازتر می‌شود.

بار دیگر از شما درخواست داریم که با اهرمهایی که در دست دارید کمک کنید که مسببان این جنایت هولناک در زندانها پای میز محاکمه کشیده شوند.

در حالیکه الآن متأسفانه در سکوت مجامع بین‌المللی به حکومت ننگین خود ادامه می‌دهند.

به امید آن‌روز
با احترام
خانواده‌های قتل‌عام شدگان استان خوزستان
هشتم سپتامبر 2016.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/feb7a2dd-41c5-4192-9a21-66dc8e4e2eaf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات