728 x 90

-

این همه وحشت برای چیست؟

-

وحشت سردمداران نظام
وحشت سردمداران نظام
این روزها رسانه‌های هر دو باند رژیم فغانشان از فعالیتهای مقاومت ایران به‌خصوص بعد از جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان سال67 به آسمان است.

پاسدار محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام آخوندی نگران فعالیتهای بین‌المللی مقاومت ایران از جمله نگران تصویب قطعنامه‌ای در پارلمان اروپا در حمایت از مقاومت ایران و علیه رژیم آخوندی است: ”ده‌ها صفحه مطلب کذب در 400 بند علیه جمهوری اسلامی تهیه کردند تا در پارلمان اروپا مطرح کنند“ که ”حتی اگر 7 بند از این چهارصد بند در پارلمان اروپا تصویب شود خودش برای ما مشکل درست می‌کند“.

هراس پاسدار رضایی از فعالیت مجاهدین این است که می‌خواهند رژیم را سرنگون کنند اما با بیانی دجالگرانه که خاص کارگزاران نظام آخوندی است به آن اعتراف می‌کند: ”با شبکه‌ها، تبلیغات و شانتاژها می‌خواهند این نور الهی که از ایران بلند شده و پرچم حقیقت را برافراشته خاموش کنند و از بین ببرند. «(خبرگزاری رسا12شهریور95)

کیهان خامنه‌ای نیز از به خطر افتادن امنیت نظام نگران است و از راه افتادن چرخی در جریان گردهمایی سالانه مقاومت در19تیرماه 95 خبر می‌دهد که در ادامه آن نظام آخوندی ”در مباحث امنیتی نظامی، طی هفته‌های اخیر شاهد پدیده‌های ”هم تکمیل“ بوده است.

از نظر نویسنده مقاله، پدیده‌های هم تکمیل از آنجا ناشی شده که در پاریس یک مقام سعودی در نشست مقاومت شرکت کرده و متعاقب آن دفتر آقای منتظری نوار ایشان را در مورد قتل‌عام پخش کرده که مجاهدین ”مظلوم معرفی و از آنان حمایت شده است و در واقع این اقدام چرخ فعال سازی مجاهدین در ایران را روغنکاری کرده است“.

نتیجه‌گیری کیهان خامنه‌ای از این مقدمه چینیها این است که ”در همه این اقدامات حوزه امنیتی و نیروی مدافع کشور در روز خطر در معرض نفرت‌پراکنی گروه‌های معاند قرار می‌گیرد“. (کیهان16شهریور95)

اگر چه کیهان خامنه‌ای تلاش کرد‌ه است با تئوری بافی هایی نظیر شکل‌گیری پدیده‌های هم تکمیل، روغنکاری چرخ فعال سازی مجاهدین و... . به صراحت حرف اصلی را نزند، اما نگرانی اصلی آن از راه افتادن چرخه سرنگونی نظام ولایت است که محور آن هم مقاومت ایران است.

در هفته‌های اخیر نیز رسانه‌های باند خامنه‌ای پس از انتشار نوار آقای منتظری، آن را تکمیل کننده پازلی علیه نظام می‌دانستند. حرف آنها در مورد انتشار نوار این بود که سخنان آقای منتظری در محکومیت قتل‌عام سال 67، در راستای مشروعیت دادن به مجاهدین و فعالیت آنان است که با بیان خاص و دجالگرانه خودشان تحت عنوان ”تطهیر مجاهدین“ نام می‌بردند.

اظهار نگرانی و آه و فغان رسانه‌ها و مهره‌های رژیم به‌ویژه باند خامنه‌ای نسبت فعالیتهای سازمان مجاهدین خلق ایران و نقش محوری آن در سمت دادن به فعالیتهای ضد رژیم، و هراس از نقش براندازانه آن در این مقطع، یادآور آه و فغانهای سران و مهره‌های رژیم نسبت به نقش این سازمان در جریان سلسله قیام های سال 88 است. به‌نحوی که معاون وزیر اطلاعات رژیم ناگزیر شد به آن اعتراف کند و بگوید ”با توجه به فراخوانهای مجاهدین اعضای این گروه در تمامی حوزه‌های اغتشاشات حضور داشته و جریان اغتشاش را هدایت می‌کردند“ (خبرنامه حکومتی دانشجویان ایران 11 دی 1388)

این واقعیتی است آشکار که رژیم آخوندی در هر سرفصل هم‌چنان که در مورد سرفصل قیام سال 88 نیز به آن اشاره شد، تهدید اصلی را از جانب مقاومت ایران و نیروی برانداز می‌داند. زیرا که این مقاومت پرچمدار اصلی برای تحقق صورت مسأله اصلی صحنه سیاسی ایران، یعنی سرنگونی رژیم آخوندی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55586bff-8c44-4b15-b937-4c82dc68047f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات