728 x 90

اخبار اعتراضى,

۸رشته اعتراض و اعتصاب در تهران و شهرهای غربی میهن

-

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از پرسنل پیمانی شرکت توزیع برق

روز یکشنبه 14شهریور 95 گروهی از پرسنل پیمانی شرکت توزیع برق ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق مرداد ماه و 4ماه حق اضافه کاری در محل این اداره در بلوار مدرس تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالبات خود شدند.

ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از متقاضیان مسکن مهر در اعتراض به تحویل ندادن واحدهای وعده داده شده

روز یکشنبه 14شهریور 95، گروهی ازمتقاضیان مسکن مهر که قرار بوده به آنان وام مسکن و مسکن تحویل داده بشود در محل ارگان بنیاد موسوم به شهید که بخشی از متقاضیان وابسته به آن هستند تجمع کرده و خواهان گرفتن واحدهای وعده داده شده و گرفتن وام مسکن شدند.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی گروهی از پرسنل اداره تعاون

روز یکشنبه 14شهریور 95 گروهی ازپرسنل اداره تعاون کرمانشاه، در اعتراض به عدم دریافت 4ماه حقوق در محل این اداره در بلوار موسوم به مصطفی امامی تجمع کرده خواهان گرفتن مطالبات خود شدند.

ایلام – تجمع اعتراضی گروهی از پرستاران بیمارستان موسوم به امام

روز یکشنبه 14شهریور 95، گروهی از پرسنل بیمارستان موسوم به امام در ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن کارانه یکساله و حق اضافه کاری پنج ماهه در محل اداره در خیابان حیدری تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالباتشان شدند.

سنندج- تجمع اعتراضی گروهی از متقاضیان مسکن مهر رژیم

روز شنبه 13شهریور95 گروهی ازمتقاضیان مسکن مهر سنندج که نزدیک به 4سال است مسکنهای وعده داده شده به آنها داده نشده است در محل استانداری ایلام، در خیابان موسوم به خمینی تجمع کردند و خواهان تعیین‌تکلیف این موضوع شدند.

کرمانشاه- تجمع اعتراضی گروهی از پرسنل قرارداد حجمی شرکت توزیع برق کرمانشاه

روز شنبه 13شهریور 95 گروهی از پرسنل قرارداد حجمی شرکت توزیع برق کرمانشاه، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق تیر و مرداد در محل اداره در بلوار موسوم به بهشتی تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالباتشان شدند.

کنگاور- تجمع اعتراضی گروهی از اساتید دانشگاه آزاد کنگاور

روز شنبه 13شهریور95 گروهی از اساتید دانشگاه آزاد کنگاور که سه ماه است که معوقات حقوقی آنها پرداخت نشده در محل این دانشگاه در خیابان کارخانه کنگاور تجمع کرده و خواهان پرداخت مطالباتشان شدند.

تهران - گزارش تکمیلی تجمع دانشگاه تربیت مدرس

تجمع صدها نفر از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، از ساعت یک تا ۷ و ۴۰ دقیقه بعدازظهر یکشنبه 14شهریور در مقابل ساختمان ریاست به طول انجامید و دانشجویان شام خود را نیز جلوی ساختمان ریاست خوردند.

دانشجویان اعلام کردند که روز دوشنبه 15شهریور نیز تجمعات صنفی دانشجویان تربیت مدرس ادامه خواهد داشت و دانشجویان مصرانه اعلام کردند که تا به خواسته آنان پاسخی داده نشود به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

همچنین صدها تن از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس صبح دوشنبه 15شهریور در مقابل ساختمان ریاست دانشگاه برای دومین روز تحصن کردند و به اعتراض خود ادامه دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b5d5092-9e33-41e4-8d11-2b0d70afc5df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات