728 x 90

سوريه,آوارگان سورى,

رژیم ایران و روسیه ارسال تجهیزات نظامی و نیرو به سوریه را افزایش دادند

-

هواپیمای ایلیوشن Il-76
هواپیمای ایلیوشن Il-76
به گزارش العربیه 15شهریور 95 رژیم ایران و روسیه از بامداد یکشنبه 14شهریور ارسال هواپیماهای نظامی حامل تدارکات نظامی، نفرات و مهمات به خاک سوریه برای دفاع از رژیم بشار اسد را شدت داده‌اند.

به گزارش سایت " گزارش جنگ" که اخبار مداخله نظامی ایران در سوریه را پوشش می‌دهد، نقشه هوایی نشان می‌دهد در حدود سی دقیقه بامداد ۴ سپتامبر ۲۰۱۶ به وقت محلی، سه هواپیمای ترابری نظامی برخاسته از تهران به مقصد دمشق همزمان در حال گذر از خاک عراق بودند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد یک هواپیمای ایلیوشن Il-76 رژیم ایران، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی این رژیم و یک هواپیمای ایلیشون IL-76 ارتش سوریه به فاصله‌ٴ دقایقی از یکدیگر در حال ورود به خاک سوریه هستند.

همزمان، یک هواپیمای ترابری نظامی آنتونوف An-124 متعلق به نیروی هوایی روسیه نیز که از پایگاه گلن دژیک در این کشور برخاسته بود ساعتی پیش از روی خاک ایران عبور کرد و به سوریه وارد شد.

پنجمین فروند که یک هواپیمای ترابری نظامی ایلیوش IL-62 است از پایگاه چکالفسکی روسیه برخاسته با عبور از خاک ایران در فرودگاه لاذقیه حدود ۵:۳۰ صبح به وقت محلی ۴ سپتامبر ۲۰۱۶ نشست.

نایب رئیس مجلس رژیم ایران مسعود پزشکیان٬ روز شنبه گفته بود همکاری نظامی تهران و موسکو و استفاده روسیه از پایگاه هوایی نوژه همدان با اجازه خامنه‌ای صورت پذیرفته است.
وی افزود: «مسائل سیاسی و امنیتی این چنینی بیشتر به شورای عالی امنیت ملی و رهبری مربوط می‌شود تا این‌که مجلس وارد عمل شود. بدون اجازه رهبری امکان ندارد چنین اقدامی صورت پذیرد. ».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbc9d216-9032-48ab-a879-be551aa4e440"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات