728 x 90

قتل عام 67,

قتل‌عام ۶۷، دهشتناکترین جنایت علیه بشریت در قرن بیستم

-

استرون استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا از انگلستان
استرون استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا از انگلستان
استرون استیونسون نماینده پیشین پارلمان اروپا از انگلستان در مقاله‌یی که یونایتدپرس آن را منتشر کرد، نوشت: قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال1988 یکی از دهشتناک‌ترین جنایات علیه بشریت در قرن بیستم است که بر اساس فتوای خمینی صورت گرفت. غرب نمی‌تواند چنین جنایت بزرگی را نادیده بگیرد، جنایتی بزرگ که در دوران ما اتفاق افتاده و مسببین آن در پستهای بالای حکومت ایران هستند. این شرم‌آور است که تا کنون هیچ اقدامی علیه این مرتکبان جنایات هولناک سال 67 صورت نگرفته است.

استرون استیونسون می‌افزاید: سه سال بعد از این‌که روحانی بر سر کار آمده تا کنون حدود3000نفر اعدام شده‌اند. در هفته‌های اخیر اعدامها افزایش یافته و روزانه تا 20نفر به پای چوبه‌دار برده می‌شوند و اعدامها در ملأعام نیز انجام می‌شوند.

این سیاستمدار برجسته انگلستان و اروپا، تأکید کرد: سازمان ملل‌متحد اگر می‌خواهد مشروعیت خود را حفظ کند، باید بلادرنگ یک تحقیق مستقل و جامع را در مورد این جنایت انزجارآور شروع کند و خامنه‌ای و روحانی و سایر قاتلانی را که دستانشان آلوده به خون است، محاکمه و مجازات کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/076a2221-5797-4744-b1d8-0e56c8b2c74d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات