728 x 90

اخبار حوادث,

مرگ ۱۸۰نفر در جاده‌ها فقط در دهه اول شهریور

-

تصادفات جاده‌یی در ایران
تصادفات جاده‌یی در ایران
سرکرده پلیس، پاسدار تقی مهری در اعترافی مشمئز کننده گفت ”در ۱۰ روز ابتدایی شهریور امسال ۲۰۰۰ نفر در جاده‌ها مجروح شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش یافت و در همین مدت نیز ۱۸۰ نفر جان باختند که این آمار نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲ درصدی داشته است“.

این پاسدار جنایتکار که با ابراز خرسندی از کاهش دو درصدی آمار مرگ در جاده‌ها سخن می‌گفت، بی‌هیچ اشاره‌یی از دلایل مرگ 180 هموطن در ده روز اول شهریور و قرار گرفتن ایران تحت حاکمیت آخوندی در فهرست دارا بودن مرگبارترین جاده‌ها در جهان از تمهیدات پلیس راهنمایی در جاده‌های سخن گفت.

لازم به یادآوری است که ایران یکی از پنج کشور اول دنیا در مرگ و میرهای ناشی از حوادث رانندگی است. اما واقعیت چیست؟ مقصر این مرگهای جاده‌یی کیست؟ آنهایی که خودروهای ناامن می‌سازند و یا خودروهایشان آتش می‌گیرد، ترمزها و کیسه هوا کار نمی‌کند و دهها مشکل ایمنی دیگر دارد یا کسانی که جاده‌های غیراستاندارد می‌سازند، یا آنها که در وزارتخانه‌ها مشغول غارت بودجه‌های سالیانه هستند، واقعیت این است که حاکمیت پلید آخوندی که رتبه اول در چپاول و غارت ثروت و منابع طبیعی این کشور را دارد و هر روز کوس رسوایی یک دزدی نجومی دیگر از سردمداران این حاکمیت در جنگ گرگها برملا می‌شود مسبب اولی و اصلی تمامی این مرگها است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7aa3af55-cc03-425e-b250-80b0146bde58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات