728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

پاسدار سعید قاسمی برجام را یکی از نکبت‌بارترین و ذلت‌بارترین طرح‌های رژیم آخوندی طی ۳۷ سال خواند

-

پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی سرکرده لباس شخصیهای خامنه‌ای با حمله به آخوند روحانی برجام را عین نفوذ دانست و گفت: «این برجام یا همان برجام مقدماتی، قطعنامه ۵۹۸ و جام زهری بود که به امام راحل خورانده شد.

وی که پنجشنبه‌شب 11 شهریور در یزد سخنرانی می‌کرد گفت: «وزیر مسکن و شهرسازی از همان ابتدا هر کجا رفت، اعلام کرد که مسکن مهر افتضاح‌ترین و بدترین طرح در دوران جمهوری اسلامی بوده است اما ما اعلام می‌کنیم بدتر از مسکن مهر، برجام است و برجام از نظر ما یکی از نکبت‌بارترین، ذلت‌بارترین و سازش پذیرترین طرح‌های جمهوری اسلامی طی این ۳۷ سال بوده است» .

اداره کننده اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ ضدمحمد رسول‌الله افزود: «در برجام از همان ابتدا توصیه‌های مقام معظم رهبری نادیده گرفته شد و دستاورد آن بتون شدن دستاوردهای هسته‌ای، باز گذاشتن دست نفوذ دشمن و جاسوسان بود».

به گزارش رسانه‌های رژیم «سعید قاسمی، برجام را عین نفوذ دانست و افزود: برجام برنامه‌یی خسران‌ آور و ویرانگر بود و پیش مقدمه این برجام یا همان برجام مقدماتی، قطعنامه ۵۹۸ و جام زهری بود که به امام راحل خورانده شد و بعد از آن هم برجام‌ های چندگانه دیگری در برنامه ششم نوشته و به مجلس داده شد که احتمالاً رئیس مجلس این بار هم برای تصویب آن مساعدت می‌کند» .
بنا‌ به این گزارش «قاسمی، برجام‌های نفتی، آموزش و پرورشی، آموزش عالی، کشاورزی، صنعتی، تجاری را از دیگر برجام‌ها برشمرد و افزود: حداقل ۱۰ برجام تدارک دیده شده که یک به یک پیاده سازی می‌شود».
وی با خطاب قرار دادن باند رفسنجانی- روحانی گفت: «اینها به‌طور قطع تا زمان انتخابات کارهای پیچیده و جدیدتری ارائه می‌دهند و هر روز باید شاهد یک جریان پرروگری باشیم، یعنی همان جریانی که در برابر کارت قرمزهای رهبری در مورد فعالیت برخی افراد، این افراد را ذخایر نظام دانستند».

پاسدار قاسمی به گسترده بودن درگیریهای باندی اعتراف کرد و گفت: «امروز می‌بینیم که دامنه پیروزیهای ما در حلب گسترده شده و این همه پیروزی تنها ۱۰ درصد توانمندی نیروهای ما است و بقیه این توان در اصطکاک‌های داخلی و انحرافات داخلی و تفکرات انحرافی مسئولان صرف می‌شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a624f6cb-2678-4c7f-8af2-6b041fda8824"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات