728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

عبدالملکی از عوامل باند خامنه‌ای: اقدامات ضداقتصاد مقاومتی دولت، مانند سونامی تمام برنامه‌ها را از بین می‌برد

-

حجت‌الله عبدالملکی
حجت‌الله عبدالملکی
حجت‌الله عبدالملکی از عوامل باند خامنه‌ای که خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس از او به‌عنوان ”عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق“ نام برده در یک درگیری باندی سیاستهای آخوند روحانی را زیر ضرب برد و گفت: «تفکری در کشور اقتصاد مقاومتی را نفی کرده و راه‌حل آن را در جای دیگری جست‌وجو می‌کند، اقتصاد مذاکراتی که برخی آن را مطرح می‌کنند ناشی از 2 دیدگاه اشتباه است، یکی این‌که تمام مشکلات کشور را ناشی از تحریم‌ها می‌دانند در حالیکه کمتر از 20 درصد مشکلات مربوط به تحریم‌ها است و دوم این‌که می‌گویند می‌توانند با مذاکره مشکلات را حل کرد ولی برجام نشان داد برای رفع همان 20 درصد نیز نمی‌توانیم بر روی مذاکره حساب کنیم» .

وی که در جمع مزدوران بسیجی در مشهد سخنرانی می‌کرد افزود: «القای فرهنگ ما نمی‌توانیم در این دولت بسیار قابل مشاهده بود، یکی از مسئولان می‌گوید ما به جز آبگوشت بزباش نمی‌توانیم چیزی درست کنیم، مسئول ورزشی می‌گوید ظرفیت ورزشی ما بیشتر از آنچه در المپیک دیدیم نبود!، دیگری می‌گوید با یک بمب کشور ما نابود می‌شود، یک مسئول کت و شلوار برند خارجی خود را در همایش نشان می‌دهد و افتخار می‌کند!، مسئولان به کالاهای خارجی افتخار می‌کنند و این مسأله فرهنگ تولید ملی ما را نابود می‌کند به‌طوریکه پس از مذاکرات، مسئولان غربی خودشان گفتند که ورود ما به اقتصاد ایران پس از مذاکرات اهمیتش از برداشته شدن دیوار برلین بین آلمان شرقی و غربی بیشتر است و به سرعت در شمال تهران فروشگاههای فروش کالاهای خارجی را توسعه دادند» .

عبدالملکی گفت: مسأله مذاکره با آمریکا به بهانه پیشرفت اقتصادی در دولت یازدهم در حال استمرار است به‌طوریکه رئیس جمهور در روز اجرای برجام می‌گوید طومار تحریم‌ها در هم پیچیده شد ولی یک هفته بعد مجلس می‌گوید اگر می‌خواهید تحریم‌ها برداشته شود باید اجازه دهید در مورد مسائل دیگر هم مذاکره کنیم، در روز 23 تیر رئیس جمهور می‌گوید طبق این توافق تمام تحریم‌های مالی و بانکی لغو و نه تعلیق می‌شود ولی بخشی از تحریم‌ها برداشته نشده و باز هم اجازه مذاکره می‌خواهند. » .

این عضو باند خامنه‌ای با نگرانی افزود: «استفان مول سفیر سابق آمریکا در لهستان که مسئول اجرای برجام در آمریکا است، می‌گوید ایرانی‌ها اگر می‌خواهند از منافع برجام برخوردار شوند باید مسأله موشکی و تروریست را حل کنند» .

عبدالملکی گفت: «دولت برای اقتصاد مقاومتی تلاش‌هایی را می‌کند ولی اقدامات ضداقتصاد مقاومتی مانند یک سونامی تمام برنامه‌ها را از بین می‌برد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a56c904c-545b-4776-a363-e65f30d2a1b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات