728 x 90

اخبار حوادث,

آتش‌سوزی در تأسیسات پالایشگاه گاز منطقه پارس جنوبی

-

 -
-
عصر روز سه‌شنبه 9 شهریور واحد پساب پالایشگاه ششم فازهای 15 و 16 چاه‌های گاز پارس جنوبی در سواحل استان بوشهر دچار آتش‌سوزی شد. کارگزاران رژیم مدعی شدند این آتش‌سوزی پس از دو ساعت مهار شده و تلفاتی نداشته است.

لازم به یادآوری است در یک ماه گذشته، آتش‌سوزی در تأسیسات نفت، گاز و پتروشیمی‌ها در نقاط مختلف افزایش یافته است. مهمترین آنها آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی در بندر ماهشهر، پتروشیمی بیستون در استان کرمانشاه و لوله‏‌های اتیلن در منطقه پلدختر بود.

روز یکشنبه 10 مرداد درست یک ماه پیش پتروشیمی بوعلی ماهشهر دچار آتش‌سوزی شد و 9 مصدوم بر جای گذاشت. خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم دوم مرداد با عنوان ”جزئیات هشتمین حادثه صنعت پتروشیمی در سال ۹۵ - بروز ۲ حادثه در هر ماه“ به آتش سوزیهای گسترده در صنایع پتروشیمی به‌دلیل بی‌کفایتی کارگزاران رژیم اعتراف کرد و نوشت: «از ابتدای سال جاری تا امروز به‌طور متوسط هر ۱۵ روز یک حادثه در صنعت پتروشیمی کشور رخ داده است که وقوع ۸ حادثه تنها در ۱۲۵ روز کنار بروز حوادث متعدد سالهای گذشته در صنعت پتروشیمی نشان می‌دهد این صنعت در بخش HSE نیازمند ایجاد تغییرات راهبردی است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c78e1af2-0f91-4558-b6d8-370df2061465"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات