728 x 90

اخبار اعتراضى,

۵ رشته اعتراض و اعتصاب در تهران، خرمشهر و آمل

-

تجمع اعتراضی سهامداران پدیده شاندیز  - آرشیو
تجمع اعتراضی سهامداران پدیده شاندیز - آرشیو

تهران - تجمع اعتراضی سهامداران پدیده شاندیز مقابل دادسرای رژیم

یکشنبه ۷ شهریورماه ۹۵ حدود ٢٠٠ تن از مال غارت شدگان و سهامداران پدیده شاندیز در مقابل دادسرای رژیم  تجمع اعتراضی برگزار کردند.  سهامداران پدیده شاندیز روز گذشته نیز در مقابل دادسرای شهر مشهد تجمع کرده بودند.

خرمشهر- تجمع اعتراضی کارگران خدماتی شهرداری خرمشهر

در روز یکشنبه ۷ شهریورماه ۹۵ جمعی از کارگران خدماتی شهرداری خرمشهر مقابل سازمان منطقه آزاد اروند در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود تجمع کردند و خواهان پرداخت مطالباتشان شدند.

آمل: طراحی اخراج و بیکاری 3000نفر از کارگران گروه کاله در آمل مازندران

آمل _ گروه کاله که عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات لبنی و گوشتی شمال کشور را در اختیار دارد به‌دلیل رکود اقتصادی و واردات بی‌رویه گوشت ارزان، در آستانهٴ ورشکستگی می‌باشد، این شرکت در دو فاز اقدام به اخراج کارگران به میزان ۲۵ درصد کرده است. جمع کارگران اخراجی 3هزار تن خواهد شد.
در فاز اول که از دو هفته پیش آغاز شده بیش از هزار و صد نفر از کارگران اخراج شدند و در فاز دوم این رقم به سه هزار کارگر خواهد رسید.
این تغییرات نارضایتی شدید کارگرهای اخراجی را به‌دنبال داشته است. کارگران اخراجی می‌گویند در شرایطی ما را بیکار کرده‌اند که نه بیمه بیکاری برایمان در نظر گرفته شده و نه تعهدی نسبت به تأمین معیشتمان داده‌اند.
شرکت کاله برای فرار از پرداخت حق بیمه کارگران اقدام به بستن قرارداد های۸۹ روزه با کارگران کرده است که در نتیجه آن کارگران هیچ وقت بیمه نبوده و از مزایای بیمه بیکاری نیز بهره‌مند نمی‌شوند.

تهران - تجمع جمعی از معلمان غیردولتی تهران در مقابل مجلس ارتجاع

روز یکشنبه هفتم شهریورماه 95 از ساعت هشت‌ونیم صبح جمعی از معلمان غیردولتی تهران در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند و خواهان استخدام خود شدند. تجمع‌کنندگان با خود پلاکاردی همراه دارند که رویش نوشته شده: ”ما هر کدام بین 10 تا 15سال سابقه کار داریم ولی تا حالا در جایی استخدام نشدیم –جمعی ازمعلمان غیردولتی تهران ”

تهران - تجمع اعتراضی آموزشیاران و معلمان نهضت سواد آموزی در مقابل مجلس ارتجاع

روز یکشنبه هفتم شهریورماه 95 آموزشیاران و معلمان نهضت سواد آموزی در مقابل مجلس ارتجاع به تجمع اعتراضی خود ادامه دادند و خواهان تعیین‌تکلیف وضعیت خود مبنی بر استخدام و برخورداری از حق بیمه شدند. تجمع‌کنندگان پلاکاردی همراه دارند که رویش نوشته شده: ”ما آموزشیاران تاکی باید بلاتکلیف بمانیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fef10392-883c-4696-96e2-0dc3146c08f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات