728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند علم‌الهدی به روحانی: به ولنگاری فرهنگی پاسخ دهید تا آرم ولنگاری فرهنگی بر پیشانی دولت شما نخورد

-

آخوند جنایتکار علم الهدی
آخوند جنایتکار علم الهدی
آخوند علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در مشهد، در نمایش جمعه این هفته مشهد، کابینه آخوند روحانی را با عنوان ”ولنگار فرهنگی ”مورد حمله قرار داد.

وی بد‌ون نام بردن وزیر ارشاد کابینه آخوند روحانی و مخالفت او با علم الهدی درباره برگزاری کنسرت گفت: «برای خوشایند یک قشر لائیک می‌خواهند در اجرای ارزش‌های دینی دچار ولنگاری شوند تا جایی که برای خوشایند این‌ها حتی توهین به روحانیت وابسته به مقام ولایت را صورت می‌دهند و این درست نیست و این ولنگاری قابل اغماض نیست… این‌که هر وقتی در هر عرصه‌یی یک عده افرادی که خودشان متولی فرهنگ هستند، آن طرف میز بایستند و مدافع لاابالی‌گری باشند با خون شهدا تناقض دارد. … عزیزان ما به ولنگاری فرهنگی پاسخ دهند تا مارک و آرم ولنگاری فرهنگی بر پیشانی این دولت نماند» .

امام جمعه رژیم د‌ر مشهد همچنین یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی را خائن خواند و گفت: «وجود یک عنصر خائن هم به‌عنوان عنصر انگلیسی در تیم مذاکره، سبب نادیده‌گرفتن زحمات بقیه نیست» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b38a70a-36ce-4168-9620-0f36fb038006"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات