728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار عراق,

عربستان سعودی از دولت عراق در مورد تهدید شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران علیه سفیر این کشور در بغداد توضیح خواست

-

ثامر السبهان سفیر عربستان سعودي در عراق
ثامر السبهان سفیر عربستان سعودي در عراق
رسانه‌های عربستان سعودی روز پنجشنبه 4شهریور 95 خبر دادند:
ریاض از بغداد درباره تهدید ترور ثامر السبهان سفیر این کشور در بغداد توضیح خواست.

یکی از فرماندهان شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به نام اوس الخفاجی که از وی با عنوان «دبیرکل نیروهای ابوالفضل العباس» نام برده می‌شود در یک موضعگیری رسانه‌یی، ثامر السبهان سفیر سعودی در بغداد را تهدید به ترور کرد و وعدهٴ کشتن وی را داد و گفت: این ترور ”افتخاری برای همه است“.

دولت سعودی از طریق سفارت خود در عراق، خواستار توضیح رسمی در این باره شد.

ثامر السبهان سفیر ریاض در بغداد در تویتی در حساب خود اشاره کرده است که کشور وی از دولت عراق انتظار دارد در این باره که یکی از فرماندهان شبه‌نظامی او را تهدید کرده توضیح دهد.

وی در متن تویت خود گفته است «ما منتظر موضع دولت عراق درباره سخنان یکی از اجزای آن هستیم که آیا با آن موافق است و آن را تأیید می‌کند؟»

ثامر السبهان سفیر سعودی در عراق خاطرنشان می‌کند طی ماه گذشته تهدیدات زیادی از طرفهایی که در درجه اول وابسته به رژیم ایران بوده‌اند دریافت کرده است که آخرین آنها تهدیدات رسانه‌یی اوس الخفاجی بوده است. وی در این تهدیدات دشمنی مستقیم خود را با سفیر السبهان آشکار کرد و ادعا کرد به‌دنبال وی است و شبه‌نظامیان موسوم به حشد الشعبی در پی انتقام گیری از او می‌باشند و اگر کشته شدن او حاصل شود افتخاری برای همه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98cc2a55-b578-4c56-a0ed-da16b43ce910"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات