728 x 90

اخبار اعتراضى,

شعله پاکروان: به خانه‌ای رفتم که همه‌ی مردانش اعدام شده بودند

-

شعله پاکروان به همراه خانواده اعدام شدگان اهل سنت
شعله پاکروان به همراه خانواده اعدام شدگان اهل سنت
شعله پاکروان مادر ریحانه جباری که دخترش به دست دژخیمان اعدام شد درباره دیدارش با خانواده زندانیان اعدام شده اهل سنت در 12مرداد از جمله می‌نویسد: ”در کنار کودکان یتیمی که بزرگترینشان 10ساله است. خانه را برانداز می‌کنم. … . این خانه شبیه همان روستایی ست که معاون رئیس جمهور گفت همة مردانش اعدام شده‌اند.
بعد از افشای آن مسئولان سعی کردند خبر تلخ و تکان‌دهنده را انکار کنند. اما من گواهی می‌دهم به خانه‌یی رفتم که همهٴ مردانش اعدام شده بودند. تنها یکی دو پسر بچه سه چهارساله داشتند. پسرانی که شاید در آینده‌یی نه چندان دور محکوم به اعدام شوند. … تنم لرزید وقتی فکر کردم چرخة باطل و چندش‌آور اعدام در آن خانه تکرار خواهد شد… 26 مرد اعدام شده اخیر، 13 زن جوان به جا گذاشته‌اند... . اینان همسران آرش و یاور و محمد و امجد و کاوه و شهرام و شاهو و کیوان و... بودند. … اینان بازماندگان اعدام دسته‌جمعی بودند که باقیمانده عمرشان را پشت حصاری از جوانمرگی جوانانشان از دست خواهند داد. بی‌آن که مسئولان و مأموران بدانند چه کرده‌اند. بی‌آن که در آمارها بگنجند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3527dbf9-1e4b-4720-acae-f5d953831e61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات