728 x 90

اخبار اعتراضى,

۴تجمع اعتراضی در مقابل مجلس ارتجاع

-

هفته سوم تجمع دانشجویان نفتی مقابل مجلس ارتجاع
هفته سوم تجمع دانشجویان نفتی مقابل مجلس ارتجاع
در آخرین روز ماه مرداد 95، تجمعات اعتراضی اقشار مختلف معلمان و فرهنگیان و دانش آموختگان در مقابل مجلس ارتجاع ادامه داشت:
دهمین روز تجمع دانشجویان و دانش آموختگان صنعت نفت در مقابل مجلس آخوندی
روز یکشنبه31مرداد ماه 95 دانشجویان ودانش آموختگان صنعت نفت دهمین روز تجمع خود را در مقابل مجلس ارتجاع برگزار کردند. تجمع‌کنندگان خواهان ورود کمیسیون اصل 90 به پیگیری لغو استخدام رسمی خود هستند.
 
 
 
 
این تجمع اعتراضی در حالی برگزار شد که در مجلس ارتجاع وزیر نفت دولت حسن روحانی مشغول دفاع از قراردادهای چپاولگرانه نفتی بود که بنا‌ به گفته باند رقیب باقیمانده صنعت نفت در دست متخصصان داخلی را نیز به شرکتهای خارجی واگذار خواهد شد.
تهران: تجمع 500نفر از معلمان حق‌التدریسی و قراردادی و شرکتی در مقابل مجلس رژیم
بر اساس گزارش دریافتی ازتهران روز یکشنبه 31مرداد ماه تعداد 500نفراز معلمان حق‌التدریسی و قراردادی و شرکتی در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع‌کنندگان خواهان استخدام رسمی خود می‌باشند. شایان ذکر است که این معلمان سالهاست به‌دنبال تحقق این خواسته خود به اعتراض و اعتصاب ادامه می‌دهند. مجلس ارتجاع نیز با وعده‌های سرخرمن هربار فقط تلاش کرده است اعتراض آنها را از جلو مجلس جمع کند.

تهران: پنجمین روز تجمع معلمان و مربیان پیش دبستانی در مقابل مجلس ارتجاع
جمعی از معلمان و مربیان پیش دبستانی روز یکشنبه 31مردادماه 95 پنجمین روز تجمع اعتراضی خود را در مقابل مجلس آخوندی برگزار کردند و خواهان اصلاح مواد قانون استخدام معلمان شدند.
 
تهران: تجمع اعتراضی آموزشیاران و معلمان نهضت سواد آموزی در مقابل مجلس ارتجاع
روز یکشنبه 31مرداد ماه 95 آموزشیاران و معلمان نهضت سواد آموزی در مقابل مجلس آخوندی تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع کنندگان که از استان مازندران آمده بودند خواهان تعیین‌تکلیف بیمه و استخدام خود شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb364faa-5fa8-485b-8367-19ab5c2bd59d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات