728 x 90

قتل عام 67,

محمد محدثین: قتل‌عام ۶۷، شنیع‌ترین جنایت علیه بشریت پس از جنگ جهانی دوم

-

محمد محدثین
محمد محدثین
مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت محمد محدثین در گفتگویی با ایلاف گفت: خمینی با فرمان قتل‌عام مجاهدین زندانی در سال ۶۷ شنیع‌ترین جنایت علیه بشریت پس از جنگ جهانی دوم را مرتکب شد.

وی در رابطه با پخش نوار صوتی سخنان منتظری پیرامون این قتل‌عام وحشیانه به ایلاف توضیح داد: در این نوار منتظری خطاب به اعضای کمیته مرگ شامل نیری (قاضی شرع) و مرتضی اشراقی (دادستان) و ابراهیم رئیسی (معاون دادستان) و مصطفی پورمحمدی (نماینده وزارت اطلاعات) می‌گوید:" بالاترین جنایت که در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده به‌دست شما اجرا شده و در تاریخ، اسامی شما به‌عنوان جنایتکار نوشته خواهد شد".

محمد محدثین با تأکید بر فراخوانهای مستمر مقاومت ایران برای محاکمه بین‌المللی سران رژیم آخوندی و مجریان این قتل‌عام که هم‌چنان در بالاترین مناصب حکومتی حضور دارند، افزود: این نوار صوتی سندی غیرقابل انکار بر ضرورت محاکمه مجریان اعدام 30هزار زندانی سیاسی، در سال 1367 است. مقاومت ایرا ن بار دیگر توجه جامعه بین‌المللی و شورای امنیت وشورای حقوق‌بشر سازمان ملل را به ضرورت ارجاع این پرونده به دادگاه بین‌المللی و عد‌م اهمال د‌ر برابر آن جلب می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05fc06ae-683a-40a0-ae39-6a9ba833b3b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات