728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

اجلاس بزرگ نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی – سخنرانی شخصیتهای الجزایری و بحرین

-

اجلاس بزرگ نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی در پاریس
اجلاس بزرگ نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی در پاریس
سومین کنفرانس از گردهمایی بزرگ مقاومت
همبستگی خلقهای خاورمیانه خلع‌ید از رژیم آخوندی در منطقه سرنگونی نظام ولایت‌فقیه در تهران

انور مالک - رئیس پیشین هیأت اعزامی جامعه عرب به سوریه

سلام علیکم و رحمه الله تعالی و برکاته
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران،
خانمها و آقایان
من از الجزایر می‌آیم، کشور متعلق به انقلابی با یک میلیون شهید. این انقلاب جاویدان که با خون الجزایریها نوشته شده است، در حالی‌که ما شنیده‌ایم که بعضی از آخوندها می‌گویند که انقلاب خمینی امتداد و ادامه انقلاب الجزایر بوده است. و این مطلقاً مایه سرفرازی ما نیست. بلکه سرفرازیم بگوییم که انقلاب مجاهدین خلق است که ادامه و استمرار انقلاب الجزایر است. و بدون اینها مطلقاً سرفراز نخواهیم بود که انقلاب خمینی که بیش از 120هزار تن از بهترین فرزندان مردم ایران را اعدام کرده است و بعد از آنهم با کشتار برادرانمان در سوریه و عراق آن را ادامه می‌دهد ادامه انقلاب الجزایر باشد.

من واقعاً به شما به‌خاطر این کنفرانس بزرگ و عظیم‌تان تبریک می‌گویم. کنفرانسی که مورد توجه زیاد قرار گرفت و امور بسیاری را در مورد آزادی و دموکراسی و همزیستی و روابط همیشگی و تاریخی بین خلقهای عربی و ایران و علمای ایرانی مسلمان را مورد بحث و اشاره قرار داد.

از این‌رو ما این فرصت را مغتنم شمرده تا بهترین تبریکات‌مان را حضور ساکنان لیبرتی تقدیم می‌کنیم. کسانی که در معرض کشتار و قتل‌عام قرار دارند. همچنین به مردم ایران درود می‌فرستیم و از آنها معذرت می‌خواهیم. معذرت می‌خواهیم زیرا که در ابتدای امر شنیدیم که آنها مورد تعرض ویرانگری خمینی قرار گرفته‌اند اما سکوت کردیم و سکوت کردیم و سکوت کردیم تا ویرانگری خمینی به خانه‌های خودمان رسید و در تمامی منطقه مان و در تمامی عالم امتداد پیدا کرده است و حتی به کشورهای مغرب عربی هم رسیده است.
در پایان از خانم مریم رجوی بخاطر این دعوت مبارک تشکر می‌کنم. ما الجزایریها افتخار می‌کنیم که در این حماسه تاریخی شرکت می‌کنیم. شما به یاری خدا به زودی پیروز خواهید شد.
با تشکر بسیار از شما

اسماعیل خلف الله - رئیس مرکز حقوقدانان الجزایر

بسم الله الرحمن الرحیم
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران
خانمها و آقایان حاضر
خانمها و آقایان گرامی اعضاء شورای ملی مقاومت ایران در داخل و خارج ایران

در این تردیدی نیست که رژیم ولایت‌فقیه دیگر به بن‌بست رسیده است. بیش از پیش، آشکارا اثبات شده که رژیم ایران دشمن ثبات و امنیت و صلح در منطقه است.
خلاصه این‌که اگر دولتها و خلقهای منطقه خطر این پروژه شیطانی را درک نکنند هلال ماه آخوندی شاید به ماه کامل تبدیل شود. پروژه شیطانی که رژیم تلاش می‌کند آن را با عبور از روی جنازه‌های کودکان و زنان باردار و سالخوردگان و با نقض کنوانسیونها و عهدنامه‌های بین‌المللی امتداد بخشیده و گسترش دهد.

خانمها و آقایان،
رژیم آخوندی بار دیگر به جنایت دیگری دست زد و مجدداً کمپ لیبرتی در بغداد را در روز 4 ژوئیه 2016 با بیش از 50 موشک از سوی شبه‌نظامیان وابسته به نیروی قدس مورد هدف قرار داد که بر اساس برآوردهای اولیه از این حمله موشکی حدود 40نفر از ساکنان کمپ مجروح شدند.

خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی،
ما با حضور در میان شما امروز در این کنفرانس بزرگ به شما بخاطر موفقیت این کنفرانس در تمامیتش و از هر جنبه‌یی تبریک می‌گوییم. بنابراین حضور ما در این‌جا بیانگر حمایت دائمی و مستمر و غیرمشروط ما از هدف عالیتان است که شما تلاش می‌کنید آن را محقق کنید و البته که در خدمت امنیت و صلح برای ایران و تمامی دولتهای منطقه و جهان است.

یک نکته که باید روی آن متمرکز شویم این است که نمی‌توان رژیم آخوندی را سرنگون و واژگون کرد مگر با حمایت از اپوزیسیون و مقاومت ایران که در شورای ملی مقاومت ایران نمایندگی می‌شود. این شورا تضمین مبارزه با جار و جنجال و دروغ ناشی از نیرنگ ولایت‌فقیه و ساقط کردن آن از داخل می‌باشد. و این کنفرانس عظیم خود دلیل روشن و درخشان بر این است که شورای ملی مقاومت ایران توان و قدرت رهبری ایران جدید و برپایی یک دولت ایرانی مسالمت‌آمیز و حافظ حقوق مردم ایران و تمامی خلقهای منطقه را دارد.

خانمها و آقایان،
رژیم آخوندی نه فقط خطری برای دولتها و خلقهای منطقه بلکه خطری برای کل عالم و انسانیت در تمامیتش است و رویارویی با خطر این رژیم فقط وظیفه مردم ایران و مقاومت ایران نیست بلکه مسئولیت تمامی جامعه جهانی از دولتها تا سازمانها و خلقهاست و برای همگی ما مسئولیت می‌آورد.
از شما بخاطر حسن توجه‌تان تشکر می‌کنم.

حسن بو خماس - نماینده پیشین پارلمان بحرین

 
بسم الله الرحمن الرحیم
خواهر ارجمند مریم رجوی
ای خواهران و برادران
باعث افتخار من است که امروز در کنار شما در این کنفرانس هستم به خواهر ارجمندم مریم بخاطر جشن باشکوه دیروز تبریک می‌گویم من از دیدن آن جمیعت غافلگیر شدم که بسیاری از مسئولان بلندپایه حضور داشتند و ما به‌نمایندگی از مردم بحرین از دیدن چنین تجمع عظیمی خوشحال هستیم.

رژیم ولی‌فقیه مثل بقیه رژیمهای توسعه‌طلب که در امور مردم دیگر کشورها دخالت می‌کنند همه تلاش خود را کرده است تا در منطقه مجاور خود نفوذ کرده و گسترش پیدا کند تا از زیر بار آزادی در داخل مرزهای خودش فرار کند و اعمال این رژیم آرزوهای سیاسی یا اقتصادی مشروع یک حکومت نیست بلکه جاه‌طلبیهای گسترده‌یی است که فقط به حقوق همسایه‌ها تهاجم و تجاوز نمی‌کند بلکه خود مردم ایران را هم سرکوب می‌کند و می‌خواهد همه نسلهای خواهان آزادی و امنیت در بین مردم منطقه و جهان را خفه کند.

و ما با شما هستیم خواهر مریم و امیدواریم که قدرت در دست شما باشد و رژیم آخوندی نابود شود و دولتی به رهبری شما برقرار شود و امیدواریم این امر صورت گیرد.

ما مردم بحرین بر خلاف بسیاری از پیش‌بینیها که می‌گفت ایران راه اعتدال را بعد از توافق هسته‌یی در پیش می‌گیرد، شاهدیم که حاکمان ایران سرکوب و اعدام و صدور بنیادگرایی و تروریسم را افزایش دادند.

در 29اکتبر 2015 کمپ لیبرتی در بغداد، محل استقرار پناهندگان عضو سازمان مجاهدین خلق ایران، مورد هدف موشکی مزدوران تهران قرار گرفت که به کشته شدن 24نفر و ویرانی کمپ منجر شد و رفتار سرکوبگرانه‌ای از طرف رژیم علیه این سازمان اعمال می‌شود چون رژیم ایران سازمان مجاهدین خلق را دشمن خود می‌داند چون این سازمان دارای پایگاه گسترده مردمی است و به اسلام بردبار معتقد است به همین دلیل هیچ فرصتی را برای سرکوب اعضاء و هواداران این سازمان از دست نمی‌دهد.

با توجه به آنچه گفته شد ما از کشورهای عربی و اسلامی و سازمان ملل و شورای امنیت و آمریکا و اتحادیه اروپا خواستار موارد زیر هستیم:
- محکوم کردن نقض حقوق‌بشر و حقوق اقلیات قومی و مذهبی در ایران
- وادار کردن ایران به بیرون کشیدن نظامیان و سپاه پاسداران و مزدورانش از کشورهای منطقه به‌طور خاص سوریه و عراق که این امر برای پیروزی بر داعش بسیار ضروری است
- تضمین سلامت و امنیت کمپ لیبرتی تا خروج امن همه ساکنان از عراق
- حمایت از مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب آن بانوی گرامی مریم رجوی به‌مثابه تنها راه‌حل برای دیکتاتوری آخوندی در ایران و مرکز بنیادگرایی اسلامی و تروریسم در جهان هستند.
درود بر همه شما


علی زاید- نماینده پیشین پارلمان بحرین

السلام علکیم و رحمه الله وبرکاته
به واقع ما در حمایت از حق و عدالت و حقوق‌بشر و کرامت به این‌جا آمده‌ایم. موضوعاتی که در مقاومت ایران و مشخصاً در خواهر مریم رجوی متبلور می‌شود. همچنین آمده‌ایم که تروریسم، ظلم، سرکشی و دیکتاتوری که رژیم سرکوبگر ایران آنها را نمایندگی می‌کند، نفی کنیم.

خواهران و برادران محترم، رژیم فعلی ایران ادعای دفاع از اسلام و حقوق اسلام و فلسطین و مشابه این را دارد در حالی‌که بر اساس شواهد و گزارشات بسیار زیاد که موجود است، این رژیم نه تنها مطلقاً از چنین ادعایی فاصله دارد بلکه بر عکس بر طبل فرقه‌گرایی نیز می‌کوبد. این رژیم حتی بین برادر با برادر نیز تفرقه می‌افکند، در یک کشور واحد تفرقه می‌افکند. خیلی‌ها مدعی هستند که رژیم ایران با داعش می‌جنگد در حالی‌که واقعیت این است که سازمان تروریستی داعش چیزی نیست جز آن‌روی دیگر سکه واحد با رژیم ایران. داعش را رژیم ایران ساخت. داعش چیزی نیست جز ساخته و پرداخته دست رژیم ایران. و وقتی مقاومت واقعی را در برابر خودش دید این مقاومت را داعش نامید و به داعش بودن متهم کرد تا بر آن غلبه کند.

من از این‌جا به قطع روابط دیپلوماتیک با رژیم ایران فرا می‌خوانم. همان‌طور که عربستان سعودی و بحرین اینکار را کردند. این تصمیم باید از سوی تمامی دولتها گرفته شود. تا بتوانیم جلوی این گسترش و توسعه طلبی صفوی در منطقه را بگیریم.

همچنین می‌خواهم تبریک و تهنیت و تکریم بگویم به برادران و خواهران و خانواده‌مان در لیبرتی و بشارت بدهم به شما که به اذن خداوند سبحان پیروزی نزدیک است. این حق مردم دوست و شریف ایران است که در آزادی و کرامت زندگی کند و مسیر آینده‌اش را به‌دست خودش ترسیم کند. تا وقتی سرطان رژیم ایران پابرجاست این منطقه هرگز روی ثبات به خود نخواهد دید و باید همه را نسبت به وجود خطر این سرطان آگاه کرد و کار جدی نمود تا به اذن خدا از بین برود.

در پایان برای مردم دوست ایران آرزوی پیروزی در یک کشور آزاد دارم.
آزادی برای ایران، آزادی برای ایران، آزادی برای ایران.
و السلام علیکم و رحمه الله.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7798992f-785d-427d-9a03-09802a3f7d6b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات