728 x 90

سوريه,

تلفات نیروهای اسد در منطقه راموسه حلب

-

رزمندگان سوری
رزمندگان سوری
رزمندگان در حلب اعلام کردند هفت تن از عناصر رژیم اسد را که قصد داشتند به سوی مواضع آنها در محله راموسه پیشروی کنند از پا درآورده‌اند. آنها یک افسر را به اسارت خود درآوردند.

در کنار شهرداری راموسه نیز رزمندگان در کمینی که برای عناصر اسد گذاشته بودند تعدادی از آنها را کشته و مجروح کردند.

دفاتر مطبوعاتی رزمندگان در فیلمهایی که منتشر کردند اعلام کردند هفت دستگاه خودرو نظامی نظامیان اسد را منهدم کرده‌اند. دو تانک و یک خودرو زرهی و چند دستگاه خودرو حامل مسلسل در جبهه‌های مختلف در اطراف منطقه راموسه، کارخانه سیمان و کارتن سازی و محله شیخ سعید به‌دست رزمندگان منهدم شده است.

از طرف دیگر شبه‌نظامیان عراقی اعلام کردند 13تن از عنصر آنها در نبردهای جنوب شهر حلب کشته شده‌اند.

بنا‌ به گزارش دیگری رزمندگان با موشکهای ضد زره یک تانک دشمن را هدف قرار دادند و آن را منهدم کردند.

رزمندگان تلاش عناصر اسد را که قصد داشتند به مجتمع آپارتمانی 1070 در محله حمدانیه در غرب حلب و نیز منطقه المقالع و تپه محروقات در جنوب آن نزدیک شوند با شکست روبه‌رو کردند.

در همین حال رسانه‌های نزدیک به رژیم اسد نوشتند یکی از افسران اسد به‌نام محمدعلی ورده در نبردهای جنوب حلب به‌دست رزمندگان به هلاکت رسیده است.
آنها همچنین یک افسر ارتش اسد را که قصد داشت به همراه چندین سرباز به جبهه کارخانه سیمان نفوذ کند به اسارت خود درآوردند و هفت تن از نظامیان را کشتند.

در همین حال هلیکوپترهای دشمن منطقه حیدریه را با بشکه‌های انفجاری هدف قرار دادند و هواپیماهای روسی نیز روستای باتیو در حومه غربی حلب را بمباران کردند که در نتیجه آن خساراتی به غیرنظامیان وارد شد.

در بمبارانهای روز شنبه هواپیماهای روسیه و اسد در شهر حلب و شهرکهای حومه آن 21نفر کشته و تعدادی مجروح شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/173f07b4-bbe9-446e-8c7b-22b5c11882a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات