728 x 90

قتل عام 67,گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سوز و گداز آخوند علیخانی نسبت به پخش نوار منتظری و قتل‌عامها

-

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
آخوند قدرت‌الله علیخانی عضو سابق مجلس ارتجاع نسبت به پخش نوار آقای منتظری و اشاره به دستور خمینی جلاد برای اعدام 30هزار زندانی مجاهد و مبارز در سال 67 و همچنین گردهمایی پاریس سوز و گداز کرد و گفت: به نظر من این مسأله را نباید خیلی ساده نگاه کنیم، زیرا مجاهدین اخیراً در اروپا فعال‌تر شده‌اند و اجلاسی را در فرانسه با حضور برخی از مقامات عربستانی برگزار کردند و یک مقام سعودی در این نشست در مخالفت با نظام اسلامی اظهارات سخیف و خلاف واقع عنوان کرد.

وی که با سوز و گداز نسبت به موفقیت‌های مجاهدین، گفت که گردهمایی پاریس یک نمایش قدرت برای آنها بود و بعد از آن نیز شاهد دیدار مریم رجوی با محمود عباس بودیم که آنها با این اقدامات به‌دنبال اظهار وجود بودند.
وی اضافه کرد که اقدامات اخیر مجاهدین را با پخش فایل صوتی صحبتهای آیت‌الله منتظری بی‌ارتباط نمی‌دانم.

وی سپس با نگرانی افزود: پخش این نوار به نفع این گروه و برای زنده کردن آنها بوده و اذهان جوانان را به شک می‌اندازد و این جز خیانت چیز دیگری در برندارد و قطعاً این اقدام اخیر امری ساده و اتفاقی نیست.
این آخوند جنایتکار از اعدام سی هزار زندانی سیاسی مجاهد و مبارز دفاع کرد و گفت: «به اعتقاد من برخورد نظام با (مجاهدین)، یک اقدام صحیح و به حق بود» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63026e82-7083-4f20-aa08-ae7f84c08054"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات