728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,برجام، زهرخواران رژيم,

پاسدار صفار هرندی: تقریباً ”هیچ“ از برجام نصیب‌مان شده است

-

پاسدار صفار هرندی
پاسدار صفار هرندی
پاسدار صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت آخوندی در یک درگیری باندی، آخوند روحانی را به‌دلیل برجام و پسابرجام زیر ضرب برد و گفت: «پس از گذشت چندین ماه از این وعده‌ها تقریباً ”هیچ“ نصیب ایران شده است. امروز آمریکا به‌خلاف همه این وعده‌ها پا را فراتر گذاشته و شرط رونق اقتصادی را عقب‌نشینی از منطقه عنوان کرده است» .

پاسدار هرندی که روز یکشنبه 24مرداد به گفته خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ”در جمع دانشجویان طرح موسوم به ولایت دانشگاههای آذربایجان شرقی“ سخنرانی می‌کرد افزود: «متأسفانه برخی افراد از درون انقلاب معتقد هستند برای بقای نظام باید از برخی اصول عدول کرد چرا که پایبندی به اصول انقلابی ایران را از پیشرفت در دنیا باز می‌دارد» .

وی وقیحانه به توجیه دخالت سیاسی و نظامی سوریه و کشتار مردم این کشور پرداخت و ادامه جنایت بشار اسد را اتکای وی به رژیم آخوندی عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم گفت: «عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اتکای بشار اسد به نسخه انقلاب اسلامی را عامل ماندگاری وی پس از سال‌ها توطئه دانست و ابراز داشت: باید از این تجربیات در حوزه‌های مختلف امنیتی و اقتصادی درس بگیریم» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46a17a1d-4d82-46f8-8016-fd3b15307470"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات