728 x 90

تشدید سرکوب ,سرکوب زنان,

نمود دیگری از بن‌بست سرکوب

-

اجرای طرحهای سرکوبگرانه علیه زنان بی نتیجه مانده است
اجرای طرحهای سرکوبگرانه علیه زنان بی نتیجه مانده است
مقابله مردم با فرهنگ منحط و تحمیلی آخوندی و به‌ویژه مقابله زنان با سرکوب رژیم به بهانه آخوند‌ساخته حجاب اجباری نه تنها طرحهای سرکوبگرانه رژیم را با شکست مواجه کرده است، بلکه باعث افزایش تضادهای درونی رژیم نیز شده است.

از یک طرف آخوند حسن روحانی و علی جنتی وزیر ارشاد دولت او در وحشت از انفجار اجتماعی دجالگرانه از اقدامات باند مقابل در زمینه بگیر و ببند به بهانه آنتنهای ماهواره‌یی و حجاب زنان شکوه می‌کنند! از طرف دیگر مهره‌های باند خامنه‌ای از ناهماهنگی میان دستگاهها در امر سرکوب به‌ویژه سرکوب زنان شکایت می‌کنند، و این ناهماهنگی را عامل ناکامی سیاستهای فرهنگی رژیم اعلام می‌کنند.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان رژیم در تهران در جلسه‌ای با برخی از سرکردگان دستگاههای اجرایی، فرهنگی و نیروی سرکوبگر انتظامی، ضمن اعتراف به شکست سیاستهای سرکوبگرانه رژیم، تلاش می‌کند این شکست را معطوف به تضادها و تعارض آرا بین سردمداران و متولیان فرهنگی رژیم قلمداد کند.

این مهره سرکوب رژیم با اشاره به دجالگریها و پزهای توخالی علی جنتی و آخوند حسن روحانی و تعارض گفته‌های آنان با باند مقابل و نیروهای سرکوب رژیم می‌گوید: ”وقتی برخی مسئولان به مردم می‌گویند ماهواره منشأ بی‌عفتی است اما برخی دیگر از مسئولان فرهنگی بر خلاف قوانین موجود اعلام می‌دارند که استفاده از ماهواره بلامانع است؛ طبیعی است که مردم با تردید مواجه می‌شوند“

دادستان رژیم در تهران با شکوه و شکایت از مواضع پوشالی وزیر ارشاد و رئیس‌جمهور رژیم در زمینه به‌اصطلاح تساهل در امور فرهنگی گفت: ”اما مسئولان فرهنگی نباید طوری سخن بگویند که گویی استفاده از ماهواره مجاز شده و چنین وانمود سازند که باید در برابر تهاجم ماهواره تسلیم شد".

دادستان رژیم ناهماهنگی بین دستگاههای فرهنگی رژیم و رفتار برخی مسئولان رژیم را باعث وضعیت موجود در زمینه عفاف و حجاب می‌داند که این امر باعث می‌شود ”در وضعیت عفاف و حجاب جامعه آثار سوء بر جای بگذارد“.

دادستان رژیم می‌خواهد اصل موضوع شکست و بن‌بست در امر سرکوب را دور بزند. بنابراین تلاش می‌کند کاسه و کوزه این شکست را بر سر مقامات دولت روحانی از جمله شخص روحانی بشکند، و این تلقی را در بین نیروها و مزدوران رژیم ایجاد کند که گویا به‌اصطلاح تساهل روحانی و وزیرارشاد او باعث شده است که مردم و بویژه زنان وقعی به اجبارات فرهنگی رژیم از جمله حجاب اجباری نگذارند.

همین آخوند روحانی که دادستان رژیم او را به‌خاطر به‌اصطلاح سهل‌انگاری در زمینه فرهنگ وحجاب زنان چوب کاری می‌کند، اولین افتخارش در نظام جهل و جنایت آخوندی و در بدو انقلاب ضدسلطنتی، این بوده که حجاب را بر کارمندان زن ارتش تحمیل کرده و زنان کارمند ارتش را که حجاب تحمیلی او را نپذیرفته از کار برکنار و خانه نشین کرده است.

هنوز مرکب حرفهای جعفری دولت‌آبادی خشک نشده است، پاسدار ساجدی‌نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران که در همین جلسه حضور دارد، بند را آب می‌دهد که بی‌اعتنایی زنان به حجاب اجباری ربطی به پزهای دجالگرانه آخوند روحانی و وزیرارشاد او ندارد، بلکه سالیان زیادی است که زنان حجاب آخوندی را نفی کرده به حدی که بنا بر گفته وی ”با رصد وضعیت حجاب طی پانزده سال اخیر به این نتیجه می‌رسیم که به تدریج وضع بدتر شده است“
واقعیت امر این است که طرح سرکوب زنان به بن‌بست رسیده تا آنجا که ساجدی‌نیا نیز اعتراف می‌کند که ظرف 15سال گذشته وضعیت حجاب بدتر شده است ناظر بر این واقعیت است.

اعتراف به شکست سرکوب فرهنگی و تحمیل حجاب بر زنان در شرایطی است که رژیم تلاش کرده روز به روز سرکوب را در تمامی پهنه‌های اجتماعی گسترش بدهد. سرکرده نیروی انتظامی رژیم در تهران روز14مرداد در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی ایسنا از اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک در تهران خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تا کنون 235 واحد صنفی عرضه‌کننده پوشاک نامتعارف پلمپ شد.

پاسدار ساجدی به بسیج تمامی تمامی نیروهای تحت‌امر خود برای اجرای این طرح سرکوبگرانه اشاره کرد و گفت: ”این طرح در تمامی نقاط شهر تهران و با حضور مأموران پایگاههای 9 گانه پلیس امنیت عمومی و یگان امداد تهران بزرگ اجرا شد که در نتیجه از کل واحدهای صنفی بازدید شده به مالکان 617 واحد صنفی تذکر داده شد و 235 واحد صنفی متخلف پس از صورتجلسه پلمپ شده “

افزایش مقاومت اجتماعی در مقابل سرکوبگریهای آخوندی به‌دلیل دجالگریهای توخالی باند رفسنجانی- روحانی نیست، بلکه ناشی از این واقعیت است که رژیم در زمینه سرکوب به بن‌بست رسیده است. تعارض مردم با تمامیت رژیم آخوندی و باورهای ارتجاعی و قرون‌وسطایی آن از جمله در زمینه فرهنگ، حجاب و... اکنون به بالاترین سطح خود رسیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2089be5d-79d9-4e96-9513-08988edf8cf7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات