728 x 90

اخبار اعتراضى,

پاره کردن بنر خوش‌آمدگویی به آخوند روحانی

-

تجمع اعتراضی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان صنعت نفت مقابل مجلس ارتجاع
تجمع اعتراضی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان صنعت نفت مقابل مجلس ارتجاع
تهران: پنجمین روز تجمع اعتراضی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان صنعت نفت مقابل مجلس ارتجاع

روز شنبه 23مرداد جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت برای پنجمین روز مقابل مجلس آخوندی به تجمع اعتراضی خود ادامه دادند.

تالش: اعتراض به تصرف زمینهای ورزشی
جمعه 22مرداد ماه 95 - تعدادی از مردم بخش کرگان‌رود تالش در اعتراض به تصرف زمین ورزشی جوانان خطبه سرا و حومه واقع در محله بوره سرا، دست به تجمع در جلوی بخشداری کرگان‌رود زدند.
 
 
به گفته معترضان زمینی که بیش از ۴۰ سال است به‌عنوان تنها زمین ورزشی منطقه می‌باشد مدتی است توسط افرادی در تصرف گرفته شده و حتی شخم نیز زده‌اند و صدای ما به گوش کسی نمی‌رسد و تنها مکان ورزشی جوانان از دست آنها خارج شده است و افرادی از دیگر استانها زمین فوق را تصرف کرده‌اند و موجبات ناراحتی اهالی و مخصوصاً قشر جوان شده‌اند. اگر تنها زمین ورزشی این منطقه از بین برود جوانان این منطقه دیگر جایی برای ورزش نخواهند داشت.
 


بنا بر اظهارات شهروندان این زمین سالیان سال است زمین ورزشی بوده است و حالا با هم دستی نهادهای حکومتی از دست جوانان ورزشکار خارج شده است.

کهگیلویه: پاره کردن بنر خوش آمدگویی به آخوند روحانی

در تاریخ جمعه ۲۲ مردادماه۹۵ در جریان درگیریهای باندی در کهگیلویه و بویراحمد و در آستانه سفر حسن روحانی به کهگیلویه و بویراحمد بنر خوش آمدگویی به آخوند روحانی را پاره کرده‌اند.
 

روزنامه حکومتی آفتاب یزد ضمن حمله به باند رقیب که این کار را سازماندهی کرده‌اند، نوشت: «توهین قرون‌وسطایی به حسن روحانی، بنر استقبال از رئیس‌جمهور در کهکیلویه و بویر احمد را پاره کردند» . روزنامه حکومتی ابتکار هم به باند رقیب برای بازکردن این‌گونه شکافها در جامعه هشدار داد و از جمله نوشت: شاهد بی‌سابقه‌ترین توهینها و حمله‌ها به رئیس جمهور بوده‌ایم. این‌که هدفشان چیست و چرا هر چه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم این حمله‌ها عفیف‌تر می‌شود از موضوع این بحث خارج است. گذشته از این‌که اهداف و اغراض انتخاباتی پشت این ماجرا وجود دارد، به نکات دیگری باید توجه داشت.

شیوع این‌گونه اهانتها، زهوار اخلاق جامعه را پاره می‌کند. اخلاق در عرصه اجتماع تا حدی تابعی از مناسبات سیاسی است. به عبارتی عرصه غیررسمی متأثر از عرصه رسمی است.

لذا اگر به هوس عبور از روحانی و کسب جایگاه ریاست‌جمهوری این چنین افسار زبان را وانهاده‌اند، باید گفت «بن بری» می‌کنند. تضعیف جایگاه ریاست‌جمهوری چیزی نیست که کسی به جز دشمنان نظام از آن سود ببرند. این کار همان حکایت به آتش کشیدن قیصریه به‌خاطر دستمالی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc26dc46-579e-49d0-8054-3e65c9ee620a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات