728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

هیل: سناتور تد کروز و سناتور مایک لی جنبه قانونی بودن پرداخت پول به (رژیم) ایران را زیر علامت سؤال بردند

-

سناتور تدکروز و مایک لی
سناتور تدکروز و مایک لی
دو سناتور آمریکایی خواستار توضیح درباره رشوه 400 میلیون دلاری به رژیم ایران شدند.

دو سناتور جمهوریخواه آمریکا سناتور تد کروز و مایک لی طی نامه‌یی به جان کری وزیر خارجه، جک لو، وزیر خزانه‌داری و لورتا لینچ، دادستان کل آمریکا خواستار توضیح درباره نحوه پرداخت 400میلیون دلار به رژیم ایران شدند.

هیل نشریه کنگره آمریکا در شماره روز جمعه 22 مرداد خود با عنوان ”سناتور تد کروز و سناتور لی جنبه قانونی بودن پرداخت پول به (رژیم) ایران را زیر علامت سؤال بردند“ نامه آنها را درج کرد.
در این نامه آمده است: «شرایط غیرمعمول حاکم بر نحوه پرداخت۴۰۰ میلیون دلار به رژیم ایران نه تنها باعث نگرانی‌های جدی در خصوص صحیح بودن چنین پرداختی شده است، بلکه موجب طرح پرسش هایی درباره قانونی بودن آن نیز شده است».

در این نامه تصریح شده است: «درصورتی که دولت قانون را نقض کرده است، می بایست به کنگره و مردم اطلاع داده شود تا مسئولان خاطی مورد تعقیب قرار گیرند و گام‌های جدی برای جلوگیری از تکرار چنین اقدامی در آینده برداشته شود».

این دو سناتور جمهوریخواه تصریح کرده‌اند از آنجا که رژیم ایران در فهرست کشورهای حامی تروریسم است، این کشور هم‌چنان تحت تحریم مرتبط با آن قرار دارد و این تحریم‌ها با تحریم‌های هسته‌یی فرق دارند.

تد کروز و مایک لی در نامه خود از مقامهای دولت باراک اوباما خواسته‌اند به این پرسش‌های مطرح شده در این نامه در خصوص پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار به ایران پاسخ دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34fc0d17-0b48-4aa2-bb09-9443a6237455"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات