728 x 90

درگیری با مزدوران,

هلاکت مأمور نیروی انتظامی شهرستان مریوان

-

هلاکت مأمور نیروی انتظامی شهرستان مریوان
هلاکت مأمور نیروی انتظامی شهرستان مریوان
یکی از مأموران مجروح حمله مسلحانه شامگاه سه‌شنبه مریوان پس از دو روز بستری در بیمارستان، صبح روز پنجشنبه 21مرداد به هلاکت رسید.

خبرگزاری رسمی رژیم موسوم به ایرنا روز پنجشنبه 21مرداد گزارش داد: «یکی از مأموران نیروی انتظامی شهرستان مریوان که بر اثر حمله شامگاه سه‌شنبه یک موتورسوار ناشناس مجروح شده بود بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد» .

این مأمور نیروی انتظامی عبدالله مروتی نام داشت و اهل روستای پایگلان از توابع شهرستان سروآباد بود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز روز پنجشنبه 21مرداد با عنوان ”در حمله به ماشین پلیس، یک پلیس کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند“نوشت: «‎در اوایل ماه اوت رژیم ایران 20 زندانی کُرد را اعدام کرد. این اعدامها باعث خشم بین‌المللی شد» .

خاطرنشان می‌شود رسانه‌های حکومتی گزارش کرده بودند، شامگاه سه‌شنبه 19مرداد خودروی مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در مریوان مورد حمله قرار گرفت. در این حمله سه تن از مزدوران نیروی انتظامی مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده بود.
پاسدار جعفر آژنگ جانشین سرکرده نیروی انتظامی رژیم در استان کردستان روز چهارشنبه 20مرداد در گفتگو با رسانه‌های حکومتی در سنندج با اعلام این خبر گفت: «شب گذشته یک موتورسوار شیی انفجاری به داخل خودرو گشت نیروی انتظامی پرتاب کرد که بر اثر این حمله ۳ نفر از پرسنل ناجا زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
وی افزود: «سه سرنشین زخمی خودرو گشت نیروی انتظامی هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند که حال یکی از آنها وخیم است.
پاسدار جعفر آژنگ به گسترش این اقدامات اعتراف کرد و گفت: «چنین اتفاقاتی گاهی در سایر استانهای کشور هم روی می‌دهد و اتفاق افتادن این حوادث مختص استان کردستان نیست» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d91563ca-1f7f-4429-ad2d-0a344714d4da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات