728 x 90

اخبار اعتراضى,

۶رشته تجمع اعتراضی، مقابل مجلس ارتجاع در تهران و در شهرهای ایلام، سنندج و کرمانشاه

-

تهران تجمع دانش آموختگان صنعت نفت
تهران تجمع دانش آموختگان صنعت نفت

تهران - ادامه تجمع دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در مقابل مجلس ارتجاع

20مرداد - دانشجویان و دانش آموختگان صنعت نفت امروز برای چهارمین روز متوالی در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی کردند. خواسته آنها استخدام توسط شرکت نفت است. خاطرنشان می‌شود شرکت نفت، با اخذ شهریه‌های نجومی از دانشجویان به آنها تعهد استخدام داده بود، اما بعد از فارغ‌التحصیل شدن آنها را سر دوانده‌اند و هر بار با وعده و وعید تعیین‌تکلیف این بیکاران به جان آمده را به وقت دیگری موکول می‌کنند.

ایلام – تجمع اعتراضی گروهی از پرسنل شرکتی اداره مخابرات

روز سه‌شنبه 19مرداد 95، گروهی از پرسنل شرکتی اداره مخابرات ایلام، در اعتراض به تبدیل نکردن وضعیت استخدامشان، از شرکتی به قراردادی، بعد از گذشت ده سال سابقه کار، در محل این شرکت در خیابان حیدری تجمع کردند و خواهان تعیین‌تکلیف وضعیت شغلی خود شدند.

ایلام - تجمع اعتراضی گروهی از مدیران شرکتهای پیمانکاری خدماتی فضای سبز و معابر


روز سه‌شنبه 19مرداد95، گروهی از کارکنان شرکتهای پیمانکاری خدماتی فضای سبز و معابر ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان به مدت دوسال، در محل سازمان پارکها و فضای سبز ایلام، در میدان 22بهمن خیابان خرمشهر تجمع کرده و خواهان وصول مطالباتشان شدند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت مخابرات

روز سه‌شنبه 19مرداد 95 گروهی از کارکنان شرکت مخابرات سنندج در اعتراض به واریز نشدن حقوق تیرماه در محل این شرکت در خیابان جام جم تجمع کردند و خواهان پرداخت فوری مطالبات خود شدند.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی اعضا شرکت تعاونی هلیا غرب

روز سه‌شنبه 19مرداد 95، اعضای شرکت تعاونی هلیا غرب در اعتراض به ندادن وام اختصاصی به این تعاونی با نام وام تسهیلات بنگاههای خود اشتغالی از سوی دولت، در محل اداره موسوم به جهاد کشاورزی در کرمانشاه در بلوار موسوم به بهشتی تجمع کردند و خواهان تعیین تسهیلات قول داده شده و دریافت وام شدند، بانک کشاورزی قرار بوده که به این شرکت وام جهت توسعهٴ تولید کود کشاورزی با منشأء گیاهی، پرداخت کند که به بهانه نداشتن اعتبار مالی از پرداخت وام خودداری می‌کند.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت تولیدی دستمال کاغذی گل مریم باختر

روز سه‌شنبه 19مرداد95، گروهی ازکارگران شرکت تولید دستمال کاغذی گل مریم باختر در کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق، در محل این شرکت در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه تجمع کردند و خواهان پرداخت بلادرنگ مطالباتشان شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b71ca51-004b-42c6-891c-9221bd317ca3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات