یکشنبه 17مرداد بر اساس گزارشی از بوشهر افزایش نوبت بندی آب در دشتستان نارضایتی زیادی در مردم ایجاد کرده است. کاهش آب دشتستان بهخاطر اعتراض برنج کاران کازرون و اختصاص دادن آب بوشهریها به آنها است. برخی اهالی شهر برازجان میگویند نوبت بندی آب نامنظم شده است روزانه 5 تا 6ساعت آب داریم. ضمن اینکه گاهی در بدترین ساعتهای مثلاً نیمهشب باید برای گرفتن آب اقدام کنیم.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ce5fcdf-134c-4622-9103-d743502423a7"></iframe>