728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

معاون اول آخوند روحانی، اظهارات باند خامنه‌ای علیه روحانی را سخیف و بی‌سابقه خواند

-

اسحاق جهانگیری
اسحاق جهانگیری
در ادامه مخاصمات باندی پس از زهر خوران اتمی، اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی روز شنبه 16مرداد باند خامنه‌ای را به‌دلیل حملات علیه آخوند روحانی زیر ضرب برد و آن را سخیف و بی‌سابقه خواند.

وی در حالی که عوامل باند خامنه‌ای را تندرو و افراطی می‌خواند گفت: «خیلی سخیف است که انسان در خصوص شخصیت دوم کشور این‌گونه حرف بزند» .

وی با اشاره به تورم و رکود «بی سابقه» در کشور افزود: «کسانی که شرایط فعلی را برای کشور درست کرده‌اند، طلبکار شده‌اند… افرادی که علیه رئیس جمهوری صحبت می‌کنند فراموش کرده‌اند منابع کشور را چگونه هدر دادند، فضای سیاسی در داخل کشور درست کردند که دو نفر که در طول انقلاب همواره با هم برادر بوده‌اند رو در روی هم قرار گرفته‌اند» .

در همین رابطه آخوند حمید روحانی از آخوندهای باند خامنه‌ای روز شنبه 16مرداد خواستار محاکمه آخوند روحانی به‌دلیل زهر خوران اتمی شد. وی گفت: روحانی باید «به جرم خیانت به کشور و دروغ و دوری از ولایت محاکمه شود» . آخوند حمید روحانی افزود: «آن روزی که رهبری فرمودند من مذاکره را بیهوده می‌دانم، عمروعاص‌های امروز رهبری را مجبور به مذاکره کردند» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebce7c83-ffdc-4b7d-9b73-b89ffa18573d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات