728 x 90

سوريه,

یک و نیم کیلومتر تا شکستن محاصره حلب

-

1.5کیلومتر تا شکستن محاصره حلب
1.5کیلومتر تا شکستن محاصره حلب
اورینت وابسته به اپوزیسیون سوریه گزارش داد پس از آن که رزمندگان سوری مرحله اول و دوم نبرد خشم حلب را انجام دادند، اکنون آماده ورود به مرحله سوم این نبرد برای شکستن محاصره می‌شوند. بنا‌ به این گزارش رزمندگان سوری تا رسیدن به مناطق مسکونی شرقی این شهر و شکستن محاصره آن فقط یک ونیم کیلومتر فاصله دارند.

ابویوسف المهاجر سخنگوی نظامی جنبش آزادگان شام در مصاحبه با اورینت گفت: «بین رزمندگان سوری تا مناطق مسکونی شرقی تحت محاصره داخل شهر حلب، فقط یک و نیم کیلومتر فاصله وجود دارد» .

اورینت افزود: رزمندگان سوری آماده سازیهای اجرای مرحله سوم نبرد برای درهم شکستن محاصره و رسیدن به مناطق مسکونی تحت محاصره را تکمیل کردند.

این منبع افزود: رزمندگان سوری مرحله اول نبرد ”خشم حلب“ که روز یکشنبه گذشته شروع شد را با تسخیر روستای ”العامریه و تپه‌های الجمعیات، احد، الفردوس، المحبه، و موته“ تکمیل کردند.
مرحله دوم تسخیر تأسیسات ”مجتمع مسکونی 1070“ اولین منطقه مسکونی ”الحمدانیه“ در غرب حلب، و روستای ”الشرفه“ المتاخمه ”دانشکده توپخانه“ در منطقه الراموسه درجنوب حلب است..
رزمندگان سوری پس از تسخیر روستای الشرفه در محور جنوبی شهر حلب، توانستند بر ”دانشکده توپخانه“ در منطقه الراموسه مشرف شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c74c72d-a52c-425b-ba9c-f2ad5feaeff0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات