728 x 90

-

گزارشهایی از رسانه‌های خبری درباره دیدار و گفتگوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با پرزیدنت محمود عباس

-

محمود عباس رئیس دولت  فلسطین - مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
محمود عباس رئیس دولت فلسطین - مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
پایگاه خبری آی نیوز ۲۴- ۳۱ژوئیه ۲۰۱۶ـ ابومازن با کری و آیرو و رهبر مقاومت ایران ملاقات کرد

عصر دیروز شنبه محمود عباس رئیس‌جمهور فلسطین در محل اقامت خود در پاریس پایتخت فرانسه از مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران استقبال کرد.

در این دیدار محمود عباس آخرین تحولات در منطقه خاورمیانه و به‌طور مشخص موضوع فلسطین را به اطلاع خانم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت رساند.

خانم رجوی نیز از سوی خود به رئیس دولت فلسطین توضیحی پیرامون گردهمایی سالانه مقاومت ایران ارائه داد. این گردهمایی اخیراً در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شده بود.

روز شنبه محمود عباس رئیس‌جمهور فلسطین هم‌چنین در پاریس با جان کری وزیر خارجه آمریکا و ژان مارک آیرو وزیر خارجه فرانسه دیدار کرد و طبق آنچه یک مسئول فلسطینی گفت خواستار گنجاندن احیای روند صلح با اسراییل در یک چارچوب زمانی و تحت نظارت بین‌المللی شد... .


پایگاه خبری ایلاف (عربستان) 31 ژوئیه 2016: خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور (منتخب) شورای ملی مقاومت ایران و محمود عباس رئیس کشور فلسطین در جریان ملاقات خود در پاریس بحرانهای کنونی منطقهٴ خاورمیانه و طرح‌های صلح ارائه‌شده برای حل و فصل موضوع فلسطین و به‌ویژه ابتکارعمل فرانسه در این رابطه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

پرزیدنت محمود عباس در این دیدار بر ضرورت مبارزه با بنیادگرایی و تروریسم در منطقه تأکید کرد و آخرین تحولات خاورمیانه به‌ویژه مسائل مربوط به فلسطین و ابتکار فرانسه در این رابطه را به‌اطلاع خانم مریم رجوی رساند.

(محمود) عباس در سفر به پاریس با جان کری وزیر خارجه آمریکا و همتای فرانسوی او ژان مارک ارو دیدار کرد.

در دیدار با محمودعباس، خانم رجوی تأکید کرد رژیم ایران منشأء اصلی تفرقه و بنیادگرایی و تروریسم در تمامی منطقه به‌خصوص در عراق، سوریه، لبنان، یمن و هم‌چنین فلسطین است و خاطرنشان کرد که رژیم تهران در منتهای ضعف و در گرداب بحرانها به‌سر می‌برد و بیش از همیشه شکننده و آسیب‌پذیر است.

خانم رجوی به واکنش‌های دیوانه‌وار و هیستریک سردمداران و رسانه‌های رژیم در رابطه با گردهمایی 9 ژوئیه مقاومت ایران اشاره کرد... و گفت: «این واکنشها نشان داد که این رژیم بیش از هر چیز از همبستگی و اتحاد مردم و مقاومت ایران با کشورها و ملت‌های منطقه هراسناک است».

پرزیدنت شورای ملی مقاومت تأکید کرد که اکنون زمان آن فرا رسیده که کشورهای منطقه و مردم و مقاومت ایران برای خلاصی منطقه از شر بنیاد گرایی که کانون آن رژیم ایران است، متحد شوند.

خانم مریم رجوی ضمن تقدیر از همبستگی مقاومت فلسطین و رهبر آن با مردم و مقاومت ایران، پیروزی‌های دولت فلسطین را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که مردم فلسطین به آرمان خود که آزاد کردن سرزمین‌های فلسطین و بازگشت مردم این کشور به آن است، دست یابد... » .

فجر الوطن: بعدازظهر شنبه 30 ژوییه محمود عباس رئیس کشور فلسطین در محل اقامت خود در پاریس از مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران استقبال کرد.

محمود عباس، رجوی را در جریان تحولات اوضاع منطقهٴ خاورمیانه و به‌طور مشخص موضوع فلسطین به‌علاوه ابتکار فرانسه، قرار داد.

هم‌چنین پرزیدنت مقاومت ایران پیرامون گردهمایی سالانهٴ مقاومت توضیحی به رئیس کشور فلسطین که اخیراً در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شده بود. ارائه داد.


سما نیوز: «در یک ملاقات نادر، پرزیدنت محمود عباس عصر شنبه در مقر اقامت خود در پاریس پایتخت فرانسه از مریم رجوی رئیس جمهور (منتخب) شورای ملی مقاومت ایران استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی (وفا)، رئیس کشور فلسطین تحولات منطقه خاورمیانه و به‌طور مشخص قضیة فلسطین و هم‌چنین ابتکارعمل فرانسه (برای صلح) را به اطلاع رجوی رساند.

رجوی نیز درباره کنفرانس سالانهٴ مقاومت ایران که اخیراً در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد، توضیح داد» .


خبرگزاری روسیا الیوم: محمود عباس رئیس کشور فلسطین عصر شنبه 30 ژوئیه با مریم رجوی رئیس‌جمهور (منتخب) شورای ملی مقاومت ایران... در پاریس پایتخت فرانسه ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی وفا , رئیس کشورفلسطین، تحولات منطقه خاورمیانه و به‌طور مشخص قضیة فلسطین و هم‌چنین ابتکارعمل فرانسه را به اطلاع رجوی رساند.

رجوی نیز توضیحاتی از کنفرانس سالانهٴ مقاومت ایران را که اخیراً در پاریس پایتخت فرانسه برگزار گردید، به اطلاع رئیس کشور فلسطین رساند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6efcc57-4d12-4f27-93e5-db7cb85f07bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات