728 x 90

تشدید سرکوب ,

اعتراض زندانیان سالن ۱۲ زندان اوین به‌خاطر گماشتن یک مزدور به مدیریت سالن

-

اعتراض زندانیان سالن 12 زندان اوین به‌خاطر گماشتن یک مزدور به مدیریت سالن-آرشیو
اعتراض زندانیان سالن 12 زندان اوین به‌خاطر گماشتن یک مزدور به مدیریت سالن-آرشیو
زندانیان سالن 12 بند هفت زندان اوین علیه نحوه مدیریت و اداره زندان دست به اعتراض زدند.

بنا‌ به گزارشهای رسیده؛ روز یکشنبه 10 مرداد 95 کلیه زندانیان سیاسی و غیرسیاسی سالن 12 بند هفت زندان اوین در تجمعی به‌نحوه مدیریت و اداره زندان اعتراض کردند. زندانیان به سپردن مدیریت سالن 12 به یکی از زندانیان عادی و مالی به‌نام مهرداد طهماسبی؛ اعتراض کردند. این فرد با مأموران وزارت اطلاعات همدستی داشته و علیه زندانیان گزارش نویسی کرده و از آنان اخاذی می‌کند.

به گزارش زندانیان سالن 12، مزدور طهماسبی خود را دوست صمیمی عباسی نماینده وزارت اطلاعات در زندان اوین معرفی می‌کند و به واسطه چنین رابطه‌هایی زندانیان را زیر فشار برده و مورد تهدید قرار می‌دهد. این فرد تا کنون با دادن گزارشهای دروغ و منفی از زندانیان باعث تشدید فشار بر آنان شده که در مواردی موجب انتقال زندانیان به بندهای دیگر یا شهرستانها شده است.

علاوه بر این مهرداد طهماسبی به‌دلیل ارتباطات و رابطه نزدیکش با عوامل و کارمندان وزارت اطلاعات؛ زندانیان عادی را تهدید کرده و اقدام به اخاذی مالی می‌کند.

زندانیان سالن 12 ضمن اعتراض به این عمل شرم‌آور؛ خواهان رسیدگی به چنین وضعیتی شدند.

عوامل و به‌اصطلاح مسئولان زندان؛ پس از اعتراض زندانیان به سالن مراجعه و با آنان گفتگو کردند. ولی این گفتگو نتیجه‌یی نداشت.

زندانیان سالن 12 اعلام کردند که اگر مهرداد عباسی برکنار نشود بر اعتراضشان خواهند افزود و به اشکال دیگر اعتراض و اعتصاب دست خواهند زد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/616c48de-f619-4e6b-b4e5-27826083576c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات