728 x 90

فساد اقتصادى,

هواپیمای شرکت آسمان به مقصد عسلویه، ۴بار در آسمان نقص فنی پیدا کرد

-

هواپیمای آسمان
هواپیمای آسمان
قرار بود پرواز ۸۲۰ آسمان ۷ صبح روز پنجشنبه 7 مرداد 95 به مقصد عسلویه انجام شود، طی ۲۹ ساعت گذشته ۴ بار این پرواز انجام و در میانه راه هواپیما به‌دلیل نقص فنی به فرودگاه‌ مهرآباد بازگشته است.
 
 
 
 
به گفته خلبان هوای گرم مسافران این پرواز را از سقوط نجات داده است.

یکی از مسافران این پرواز گفت: ”ساعت 7 صبح دیروز هواپیمای آسمان تهران را به مقصد عسلویه ترک کرد که حدود یک ساعت بعد خلبان اعلام کرد به‌دلیل نقص فنی نمی‌توانیم پرواز را ادامه دهیم و مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد هستیم“.
  
این مسافر در ادامه افزود: ”هواپیما بعد از ساعتی در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و مسافران هم تقریباً یک ساعت در هواپیما نشستند. بعد اعلام شد که نقص فنی برطرف شده و پرواز دوباره انجام شد و این در حالی بود که اتفاق صبح دوباره تکرار شد و پس از یک ساعت، پرواز تهران-عسلویه به فرودگاه مهرآباد برگشت“.

وی همچنین ادامه داد: ”: با توجه به این‌که دیگر به کارم در عسلویه نمی‌رسیدم بلیتم را کنسل کردم و برای ساعت 7 صبح امروز بلیت گرفتم. البته این هواپیما ساعت 15 دیروز یک بار دیگر هم اقدام به پرواز به سمت عسلویه کرده بود که باز هم به‌دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت“.

این مسافر همچنین گفت: ”پس از دو ساعت سوار هواپیما شده و به همراه حدود 50 مسافر دیروزی متوجه شدیم که این هواپیما همان هواپیمایی است که دوباره به‌دلیل ایراد فنی به فرودگاه مهرآباد برگشته است“.

وی می‌گوید که به‌دلیل نبود امنیت جانی با سایر مسافران تصمیم گرفتیم با این هواپیما پرواز نکنیم و اضافه کرد: ”پس از اعتراض مسافران، خلبان اطمینان داد که نقص فنی برطرف شده است و پس از تیک‌اف حدود 20دقیقه در آسمان بودیم“.

این مسافر گفت: ”این در حالی بود که پس از این 20 دقیق خلبان اعلام کرد که نقص فنی هم‌چنان برطرف نشده است و سیستمی که باید از یخ زدن موتور در ارتفاع بالا جلوگیری کند، کار نمی‌کند“.

وی با اشاره به گفته خلبان که چون هوا گرم بوده و شانس آورده‌ایم وگرنه موتور از کار می‌افتاد و سقوط حتمی بود در پایان افزود: ”در حال حاضر برای بار چهارم پرواز ما انجام نشده و در هواپیما در فرودگاه مهرآباد فرود آمده است و خوشبختانه خطر از بیخ گوش مسافران رد شد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b82c872-e883-457e-b594-e22e33976a7b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات