728 x 90

فساد اقتصادى,اختلاس در ایران,

طرحهای متقابل باندها از رو کردن فیشهای نجومی

-

فیش حقوقی
فیش حقوقی
اخبار نشان می‌دهد که ظاهراً تهاجمی که با رو کردن دست باند روحانی و زدن زیرآبش توسط دلواپسان شروع شده، طرح مشخصی را دنبال می‌شود.

یادآوری می‌شود که مدتی قبل هم خامنه‌ای و هم روحانی گفتند که این موضوع حقوقهای نجومی را جمع کنید و به آن دامن نزنید، اما درست از همان روز این موضوع با گستردگی هرچه بیشتر مطرح می‌شود، به راستی هدف باندها از دامن زدن به این مسأله چه می‌تواند باشد؟

واقعیت این است که سران هر دوباند در وحشت از خشم مردم به‌خاطر چپاولهای نجومی تأکید کردند که به این موضوع دامن زده نشود، اما علت این‌که خود آنها باز به این موضوع دامن می‌زنند، چیزی نیست جز جنگ انتخابات 96. چند روز پیش خبرگزاری حکومتی بسیج نوشت: «نباید از نظر دور داشت که افشاگری درباره فیش‌های نجومی می‌تواند تأثیر مستقیمی بر (انتخابات) 96 بگذارد» . واقعیت هم این است که خامنه‌ای تلاش می‌کند از فرصت نمایش انتخابات، برای حذف روحانی و سرکار آوردن مهره‌ای گوش به فرمان خودش، استفاده کند. برای همین هم به نظر می‌آید با طرح و نقشهٴ حساب‌شده، موضوع فیشهای نجومی را پیش کشیدند تا با استفاده از آن، ضربات پیاپی به باند رفسنجانی-روحانی وارد کنند و با تضعیف آنها، زمینه حذفشان را آماده کنند. اگر خاطرتان باشد آخوند اژه‌ای چندی پیش به صحنه آمد و گفت که تنها در یک وزارتخانهٴ دولت روحانی، 50 مورد پیدا کردیم که همراه با اعتبار 300 میلیونی، حقوقهای بالای 40 میلیونی می‌گرفتند، . در حال حاضر هم نقشهٴ باند خامنه‌ای، به نقطه‌ای رسیده که پای حسین فریدون، برادر روحانی را به میان کشیدند.

ممکن است این سؤال پیش بیاید که آیا سر و صداهای مربوط به دست داشتن حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور رژیم در این چپاولها واقعیت دارد یا بیشتر تبلیغات در دعوای جنگ قدرت است؟

روشن است که در این نظام که تار و پودش از فساد بافته شده، امکان ندارد که حتی یک نقطه سالم پیدا بشود، پس نه تنها حسین فریدون و برادر حسن فریدون یعنی رئیس‌جمهور نظام و خود خامنه‌ای همه دزد و چپاولگرند. مگر در سال 92 خبرگزاری رویتر دارایی 95میلیارد دلاری خود خامنه‌ای را افشا نکرد؟ پس بحث این نیست که واقعی هست یا نیست. بحث این است که چرا الآن تمرکز حملات باند خامنه‌ای روی حسین فریدون هست؟ امروز روزنامه حکومتی شهروند نوشت: حملات به برادر روحانی هر روز سنگین‌تر می‌شود. علت چیست؟ به نظر می‌رسد این هم حلقه‌یی است از طرح و نقشه‌ای که باند خامنه‌ای در افشای فیشهای نجومی مشغول پیش‌بردن آن هستند. برای همین خبرگزاری حکومتی موج امروز نوشت: «گفته‌های یک مقام قضایی، تیرخلاص را به برادر رئیس جمهور زد. شواهد و گفته‌های مسئولان قضایی نشان می‌دهد که پای حسین فریدون این‌بار گیر است»، بعد هم در ادامه گفت: «در این میان مسئولیت قوه قضاییه بسیار حساس خواهد بود» .

ظاهراً این‌طور برمی‌آید که می‌خواهند برای برادر آخوند روحانی یک پرونده سنگین قضایی، در دستگاه خود رژیم درست کنند. هدفشان هم این است که مدرک مربوط به دزدیهای حسین فریدون را سرهم کنند و برای وی یک پرونده قضایی در دستگاه خود رژیم بسازند، به‌طوری که پای خود روحانی هم در آن گیر باشد، بعد هم قبل از نمایش انتخابات96 شورای نگهبان تحت‌امر خامنه‌ای با استناد به همین پرونده بگوید صلاحیت حسن روحانی رد شد، یا با یک درجه تخفیف برای جلوگیری از خطرشکاف، بگوید صلاحیتش احراز نشد. یا بگوید تا تعیین‌تکلیف این پرونده، امکان شرکت در انتخابات به‌عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری را ندارد. به این ترتیب خامنه‌ای موفق می‌شود روحانی را کنار بزند.

البته باند روحانی-رفسنجانی هم دست باند رقیب را خوانده‌اند و تلاش می‌کنند پاتکی سنگین آماده کنند. برای همین روحانی 27تیر در کرمانشاه با هشدار به باند رقیب گفت، به‌زودی همه چیز را رو خواهم کرد و بعد هم ادامه داد که حقوقهای نجومی را از حلقومتان بیرون می‌کشم.

پس کاملاً واضح است که موضوع حقوقهای نجومی، چون در بستر جنگ انتخابات96 هست، صحنهٴ طرح و برنامه متقابل باندها در جنگ قدرت است و طبیعی است که روز به روز تشدید هم خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/256d1eb6-42c9-48aa-89fb-f1d248554265"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات