728 x 90

تعطيلى واحدهاى صنعتى و توليدى,

رکود اقتصادی، کارخانه تولید گوشی GLX را در آستانه تعطیلی قرار داد

-

 کارخانه جی ال ایکس در آستانه تعطیلی
کارخانه جی ال ایکس در آستانه تعطیلی
مدیر عامل رژیم در شرکت جی ‌ال ‌ایکس از وضعیت نابسامان این شرکت خبر داد و گفت: ”سه کارخانه تولیدکننده گوشی در کشور ورشکست شدند و ما هم با توان ۱۰ درصدی در حال کار هستیم“.

حمید سعیدی درباره چشم‌انداز تعطیلی کارخانه جی ‌ال‌ ایکس افزود: ”در اخبار می‌شنویم اگر جلوی قاچاق گوشی همراه گرفته شود شاید بیش از 2000 میلیارد تومان به صرفه دولت شود ولی من می‌گویم چه خوب است همین گوشی‌ها داخل کشور ساخته شود و میلیاردها دلار ارزآوری داشته باشیم“.

وی در ادامه اضافه کرد: ”یکی از مشکلات پیش روی تولیدات گوشی در کشور همین تعرفه پایین واردات 5 درصد است. تعرفه قبلاً 60 درصد بود که به این میزان کاهش یافت و اکنون نیز درصدد این هستند که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده این حوزه را نیز حذف کنند“.

سعیدی با انتقاد از برخورد کارگزاران رژیم با این کارخانه تولیدی گفت: ”آیا با جنسی که در کشور توسط چهار کارخانه تولید می‌شد و اکنون با شرایط پیش آمده سه کارخانه ورشکست شده‌اند و ما هم با توان 10 درصدی کار می‌کنیم، باید اینگونه رفتار شود؟“.

وی در ادامه طرح مشکلات این شرکت افزود: ”ما با این هدف کار را شروع کردیم تا به اشتغال‌زایی 5000 نفری برسیم و تا سال 92 نیز توانستیم 2000 نفر را مشغول به کار کنیم اما به‌دلیل عدم حمایتها کل نیروهای ما به 100نفر کاهش یافت“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d91fa474-2d88-469d-81bd-b16f3b38e4ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات