728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,حقوقهاى نجومى,

درگیریهای باندی بر سر حقوقهای نجومی: موضع دولت درباره حسین فریدون چیست؟

-

حسین فریدون - آخوند روحانی
حسین فریدون - آخوند روحانی
عوامل باند خامنه‌ای، باند روحانی به‌خصوص برادر وی حسین فریدون را در یک درگیری باندی به‌دنبال افشای حقوقهای نجومی و نقش وی در انتصاب رؤسای بانکها، مورد حمله قرار دادند.

آخوند علی طاهری عضو مجلس ارتجاع گفت: «دولت تا به الآن در خصوص این مسائلی که نسبت به آقای حسین فریدون مطرح شده سکوت کرده؛ اگر این فقط اتهام و تهمت است بیاید دفاع کند و اگر این اتهامات درست است؛ مردم توقع دارند دولتی که ادعا دارد دولت راستگویان و پاک دستان است تعارف نکند و فرد مجرم و متخلف را در هر رده‎ای و با هر نسبتی ولو این‌که برادر رئیس جمهور باشد برخورد قانونی کند؛ از این رو انتظار این است که آقای روحانی نفیا یا اثباتا پیرامون این قضایا موضع بگیرد».

وی که روز شنبه 2مرداد باخبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد گفت: «فعالیت‎های اقتصادی حسین فریدون در صرافی، ابهامات در برخی سیاست‎های خارجی او، مسائل مربوط به تحصیل او در دانشگاه شهید بهشتی و لابی او در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه، اتهاماتی است که تا کنون نسبت به شخص حسین فریدون مطرح شده و این‌که در خصوص این شبکه فساد بانکی چه اتهامی متوجه آقای فریدون شود، بستگی دارد به این‌که آقای رستگار سرخه‎ای چه اعترافی کند».

همچنین محمد سلیمانی عضو سابق مجلس ارتجاع گفت: «شواهد امر نشان می‎دهد که پروژه حقوق‎های نجومی پروژه‎ای بوده که هم رستگار سرخه‎ای، هم حسین فریدون و هم علی صدقی در این پروژه بودند، هم‌چنان‎که آقای فریدون نیز با آقای رستگار ارتباطاتی داشته؛ با توجه به این‌که این دو همشهری و از یک محل هستند و قبلاً نیز همکاری‎هایی با هم داشتند، نظر به این سمت می‎رود که شاید یک ارتباطاتی بین این مجموعه فساد بانکی و حسین فریدون باشد» .

وی که با روز شنبه 2مرداد با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد افزود: «موضوع حقوق‎های نجومی آتشی را در اردوگاه اصلاح‌طلبان برپا کرد و… موضوع حقوق‎های نجومی موضوعی است که هر حزب و سازمانی بخواهد از آن دفاع کند برباد می‎رود، از این رو، شروع به فاصله گرفتن از آن می‎کنند و این آتشی است که اگر از آن فاصله نگیرند لطمات سیاسی زیادی به آنها وارد می‎کند لذا اصلاح‎طلبان به این طریق می‎خواهند اعلام کنند ما در این خصوص دخیل نبودیم» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d009e7ee-c249-4f64-b114-8a971cf6caea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات