728 x 90

شبكه هاى تروريستى,دخالتهای ایران,

سوز و گداز سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نسبت به اظهارات وزیر خارجه عربستان

-

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت‌خارجه دیکتاتوری آخوندی نسبت به سخنان عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان درباره نقش رژیم در تروریسم در نقاط مختلف جهان سوز و گداز کرد و آن را اظهارات سخیف، بی‌پایه و تکراری خواند.

وی با لحن تهدیدآمیزی گفت: «عادل الجبیر ظاهراً هر موقع دچار سرخوردگی می‌شود سخنان مضحکی را در مورد کشورمان بزبان می‌آورد که به وی توصیه می‌شود در چنین مواقعی از اظهارنظر اجتناب ورزد و به عواقب سخنان خود کمی بیشتر بیندیشد»
خاطرنشان می‌شود عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان روز جمعه 1مرداد در مصاحبه با تلویزیون یورونیوز گفته بود رژیم ایران، یک رژیم حامی تروریسم محسوب می‌شود که باید به‌دلیل حمایت از تروریسم مجازات شود. وی افزود: گذشته رژیم ایران مملو از کشتار، ویرانی و عدم پای‌بندی به قوانین بین‌المللی است. وی تأکید کرد: دست ما از 35سال پیش به سوی رژیم ایران دراز است و در مقابل جز تهدید و ترور چیزی عایدمان نشد.

وزیر خارجه عربستان همچنین روز پنجشنبه 31تیر طی سخنانی در مرکز پژوهشی ایگمونت وابسته به وزارت امور خارجه بلژیک، در واکنش به سرکنسولگر رژیم ایران که عربستان را حامی تروریسم، معرفی کرد گفت: گذشته شما مملو از کشتار، ویرانی و عدم پای‌بندی به قوانین بین‌المللی و هنجارهایی است که از زمان تشکیل سازمان ملل‌متحد وجود داشته‌اند.

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم همچنین بحرین را به‌دلیل افشای نقش رژیم در اقدامات تروریستی در این کشور مورد حمله قرار داد. بهرام قاسمی طی بیانیه‌یی گفت: «ما ضمن رد قاطعانه این اتهامات تکراری و بی‌اساس، به مقامات بحرینی بار دیگر توصیه می‌کنیم به‌جای فرافکنی و انتساب مشکلات داخلی خود به دیگران، به چاره‌جویی اساسی برای معضلات رو به افزایش خود بپردارند».

لازم به یادآوری است: به‌دنبال دستگیری 5تن از عوامل رژیم ایران و حزب‌الشیطان لبنان در بحرین، وزارت کشور بحرین روز جمعه اول مرداد طی بیانیه‌یی اعلام کرد: «دستگیر شدگان اعتراف کردند که آموزشهای فشرده‌یی در قرارگاههای سپاه پاسداران در ایران و گردانهای حزب‌الله در عراق دریافت کرده‌اند».

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین، «دستگیر شدگان خانه‌های خود را برای انبار کردن وسایل مربوط به ساخت مواد انفجاری از انواع مختلف تبدیل کرده بودند».

بر اساس اطلاعیه وزارت کشور بحرین «از جمله مواد ضبط شده تعدادی سلاح گرم، دستگاههای کنترل از راه دور و وسایل ارتباطی و باطریهایی است که برای انفجار بمب، آماده کرده بودند. همچنین در بین این مواد مدارهای الکتریکی و تعدادی تلفن و قطعات مربوط به ارتباطات و کابل و غیره نیز بود. علاوه بر اینها تعدادی خنجر و چاقو و انواع پول در بین این مواد دیده می‌شد».
خاطرنشان می‌شود عربستان و بحرین از سال گذشته و پس از حمله چماقداران خامنه‌ای به سفارت عربستان در تهران، روابط دیپلوماتیک خود را با رژیم آخوندی قطع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f542e5c7-677d-49e8-9c3e-1f56623fc7e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات