728 x 90

زندانیان سیاسی,

زندان گوهردشت - نامه زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند به رئیس‌جمهور فرانسه

-

--
--
کرج - زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند در نامه‌یی به رئیس‌جمهور فرانسه از جمله نوشت:

آقای اولاند رئیس‌جمهور محترم فرانسه
در حالی که جانیان حاکم بر میهنم هیچگونه امیدی برای حل کردن هیچ‌کدام از مشکلات موجود در کشور ندارند و در هیچ موردی پاسخ گوی مطالبات حق‌طلبانه ایرانیان نیستند.
جالب است که بدانید، روحانی به گفته صریح خودش تنها، تنها رئیس‌جمهور امنیتی حکومت بنیاد گرای آخوندی از بدو تحمیل آنها توسط استعمار به میهنم می‌باشد و همچنین با استثنا کردن دهه 60که خمینی و تمامی عناصرش قبل از ملون شدن به رنگهای به اصطلاح، اصلاح‌طلب و سبز و مشارکت و اعتدال و ملی و مذهبی و بنفش و... .. بزرگترین قتل‌عام تاریخ ایران‌زمین را به‌وجود آورده بودند، رکورد‌دار اعدام در دنیا می‌باشد.

روحانی همان شیادی است که به‌عنوان اولین و بعد از گذشت یک دهه آخرین مسئول مذاکرات اتمی رژیم، و با تمسک به فتوای رهبر خون آشامش هیچگونه قصدی برای ساخت بمب اتمی نداشتند و حال آن‌که در آخرین گزارش آقای آمانو، حکومت ملایان، لااقل تا سال 2009عملا در پی ساخت بمب اتمی بوده‌اند. همین آخوند جنایتکار، هفته گذشته و طی دو روز 17نفر و طی روز گذشته 10نفر از هموطنانم را که در واقع قربانیان سیاستهای ضدبشری همین حاکمان می‌باشند اعدام کرد و این جنایتکار به اعدام در ملأعام و اعدام زنان و افراد زیر 18سال به خود می‌بالد.

طی هفته‌های گذشته و به‌دنبال غارتگریهای سیستماتیک همین حاکمان شیاد، وقتی مردم مالباخته دست به اعتراض زده و به‌دنبال سرمایه‌های به یغما رفته‌شان و بعضاً تمامی زندگی‌شان بودند با ضرب و شتم و دستگیری نیروهای سرکوبگر مواجه شدند. اگر بخواهم آماری از اعتصابات و اعتراضات مردمی و بیکاری و عدم پرداخت حقوق کارگران و کارمندان و نبود بهداشت و... . برایتان بگویم سر به فلک می‌ساید.
در مورد مقبولیت رژیم، نزد هم میهنانم به یک جمله از رهبر حکومت تروریستهای بنیادگرا اشاره می‌کنم که خود گویای مشروعیت کلیت رژیم ملاها می‌باشد.

خامنه‌ای خطاب به مردم سرزمینم گفت: اگر من و سیاستهای حاکم و نظام را قبول ندارید، ایرادی ندارد فقط در نمایش انتخابات شرکت نمایید.

اینها جدای از تمامی جنایاتی است که با صدور تروریسم و دست اندازی در عراق، سوریه، یمن، لبنان، بحرین، نیجریه و... .. و حمله به سفارت خانه‌ها و گروگان‌گیری در داخل و خارج از مرزها نیز از کارهای یومیه این حکومت ترور و وحشت می‌باشد.
از انواع سرکوب و زندان و شکنجه‌های گوناگون برای هر گونه اعتراض‌های جزیی چیزی نمی‌گویم که مثنوی هفتاد من می‌شود.
و همچنین حمایت از حرکت تروریستی فرزندان عقیدتی‌شان یعنی داعش را فکر نمی‌کنم از ذهن شما و فرانسویان فهیم پاک شده باشد.
البته نظر مردم و نمایندگان فهیم و آزادیخواه فرانسوی را بارها و بارها در حمایت از مقاومت سازمان‌یافته و تنها آلترناتیو حکومت بنیادگرای آخوندی شاهد بوده‌ایم.
ولی بدانید که مردم میهنم ایران، مصمم به سرنگونی این حکومت تروریست و بنیاد گرا می‌باشند و از بذل هیچگونه فدیه و بهایی در این راه مضایقه نمی‌کنند.

در پایان فرصت را غنیمت شمرده از کلیه هموطنان و مردم شریف فرانسه درخواست می‌کنم و از تمامی بی‌تابان آزادی و دموکراسی می‌خواهم با ابراز انزجار از دیدار شرم‌آور قاتل مردم ایران یعنی حسن روحانی در تمامی آکسیونهای مربوطه صدای من و دیگر یارانم را به گوش مماشات‌گران برسانند.

به آرزوی سرنگونی هر چه سریعتر حکومت تروریستهای بنیادگرای آخوندی

زندان رجایی شهر کرج
ابوالقاسم فولادوند
94/۱۰/24
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff776cf3-f178-4112-ac6f-620ec0d88f17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات